• Lid sinds 27 januari 2013

Beachclub Lemmer

Lemmer

Long Pin

Havelte

Koos heeft nog geen foto toegevoegd

1. Koos's profielfoto
    Koos heeft een recensie geschreven voor Beachclub Lemmer

Gisterenavond met de hele familie bij BCL Lemmer gegeten. Een groep van een man of 16, wat een uitdaging kan zijn voor de keuken. Maar ze overtroffen onze verwachtingen. Ondanks dat we allerlei verschillende hoofdgerechten hadden gekozen stond het eten vlot op tafel. Vleesgerechten, pasta, pizza, vis: de gerechten smaakten prima.

Ook de locatie viel bij iedereen goed in de smaak. Een moderne uitstraling, verschillende zithoeken, een leestafel, diverse 2 en 4 persoonstafels, een aantal lange eettafels voor groepen, een moderne bar en een "openhaard". Helaas was het bij ons te donker om van het uitzicht te genieten. Maar ook dit moet, met het uitzicht over het ijsselmeer, overdag prima zijn. Wat ons betreft een aanwinst voor Lemmer

2. Koos's profielfoto
    Koos heeft een recensie geschreven voor Long Pin
    Chinees-Indisch Havelte

Ons vaste adres om Chinees af te halen. Prima service. Altijd vriendelijke bediening. Het eten is lekker. Wanneer je wilt afwijken van de kaart is dit ook geen probleem. Ze maken het gewoon voor je. Dat kom je in andere restaurants wel anders tegen. Enige opmerking is dat het restaurant zelf een modernere uitstraling zou mogen hebben. Maar dit is natuurlijk persoonlijk.