1. Heerlijk gegeten tijdens onze vakantie in Epe.
    De mosterdsoep die ik had was geweldig van smaak. Hoofdgerecht was ook prima.

Keurige tafel om je kind te verschonen, zie je namelijk lang niet overal. Super vriendelijke bediening!

2. Tijdens onze vakantie hier wezen eten. Restaurant is van binnen klein maar heeft een prachtig terras waar je heerlijk kunt zitten. Reservering gemaakt voor twee personen en een klein kindje, echter was er op de avond geen kinderstoel meer aanwezig doordat er een tweeling was en ze maar 2 stoelen hadden. Dit kan natuurlijk gebeuren en werd uiterst correct opgelost door het super vriendelijke personeel. Maar misschien is het een optie om een paar "goedkope" ikea stoelen aan te schaffen. Het eten was lekker, vooral de garnalen kroket. Mochten we nog een keer in de buurt zijn dan komen we zeker weer een keer terug!

3. Internationaal Leeuwarden

Met een groepje wezen lunchen. Mooie lunchkaart met veel verschillende gerechten, voor ieder genoeg keus.

Mooi ruim opgezet terras met vriendelijke bediening, zeker de moeite waard om nog een keer te lunchen!

4. Voor de eerste keer bij de nieuwe eigenaar wezen eten. Moet zeggen dat de zaak er keurig uitzag. Het geheel was wat lichter qua kleur gemaakt en oogde fris.
    De gastheer en de rest van de bediening was zeer correct en wist op alle vragen een passend antwoord.

Een leuke en afwisselende kaart, maar in de bij gerechten had wel iets meer spanning gemogen. Een bakje patat en een bakje sla daar moest je het mee doen. Persoonlijk ben ik wel voor een warme groente erbij! De prijs was en is goed!

We (ik) ga er zeker nog wel een keer eten en wie weet is er dan wel een warme groente, zeker een aanrader!

5. Nederlands Grou

Laatst weer eens even een hapje gegeten op Trije Hus. Als voorgerecht koos ik voor de gerookte rib eye, deze smaakt echt geweldig.

Buiten de kaart om was er zeetong. Deze was ook geweldig.

6. Vorige week per toeval bij de Hoijse Hoeve wezen eten. Zonder dat we gereserveerd hadden konden we toch een hapje eten. De kaart was uitgebreid, ook een plus punt de aanduiding van regionale producten.

Doordat we een baby bij ons hadden konden we helaas niet uitgebreid dineren en kozen we voor de mosselen. Deze werden heerlijk geserveerd in een grote mossel pan. Ook de bediening vond ik goed. Netjes de logo's van de flesjes naar voren. Uitschenken van een beetje frisdrank en natuurlijk het bier logo naar de gast gepresenteerd.

Al met al een leuke en lekkere locatie. Mocht ik ooit nog eens in de buurt zijn dan gaan we hier zeker nog eens uitgebreid eten.