• Lid sinds 21 april 2015

Plein22

Houten

Koos heeft nog geen foto toegevoegd

1. Koos's profielfoto
    Koos heeft een recensie geschreven voor Plein22
    Nederlands Houten

Om 19 uur gereserveerd voor twee personen. Na 20 minuten aan tafel te hebben gezeten pas aangesproken door de bediening. Excuus aangeboden (medewerkers werden ingewerkt). Drankje besteld, kaart uitgereikt, drankje na 15 minuten geserveerd. Ieder twee gerechten gekozen. Eerste gerecht na half uur geserveerd. Carpaccio OK, zalmmousse zonder papadan geserveerd, om gevraagd, kreeg extra zalmmousse met twee ministukjes papadan. Zalmmousse in een glas met wat sla was 1 kleffe bal, smakeloos, was de benaming mousse niet waard. Paar hapjes gehad, niet te eten.
    Bediening vroeg of het naar wens was, bovenstaande opmerking gegeven, werd voor kennisgeving aangenomen.
    Tweede gerechtje na een half uur ook niet geserveerd, ondertussen klaagden diverse gasten over de trage bediening en vertrokken. Dat komt de sfeer niet ten goede. Nadat ik de bediening ook had aangesproken en het tweede gerecht binnen tien minuten geserveerd wilde hebben, werd het binnen vijf minuten geserveerd. Kabeljauw uit de oven en voor partner red snapper, dit was goed, maar onze avond was al een teleurstelling. Het nagerecht hoefden wij niet meer.
    Bediening was chaotisch, geen structuur, geen duidelijke lijnen, de eigenaar die onrustig zijn personeel aanstuurde en zelfs aan de wijn zat met gasten. Ongelooflijk.