• Lid sinds 17 mei 2015

Aruna Cuisine

Roermond

Het Zesde Zintuig

Doesburg

kooijman heeft nog geen foto toegevoegd

1. kooijman's profielfoto
    kooijman heeft een recensie geschreven voor Aruna Cuisine

Wij hebben hier gegeten na aanleiding van de goede recensies die we op het internet gelezen hebben.

Het eten is er heerlijk! De smaken passen goed bij elkaar en je proeft dat ze verse producten gebruiken. De borden zijn ook nog eens mooi opgemaakt. (Leuk extraatje)

het is een restaurant waar niet vaak gezinnen komen maar ondanks dat werden wij met ons zoontje van 1.5 Jaar leuk ontvangen en voelde wij ons erg welkom in het restaurant.

Het persooneel is kundig en erg vriendelijk, daarbij gingen ze ook erg leuk met ons zoontje om.

Wij hebben een heerlijke avond gehad daar, kortom een absolute aanrader om hier te gaan eten!

Wij komen zeker nog een keer terug als we weer eens in de buurt zijn!

2. kooijman's profielfoto
    kooijman heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Ik heb samen met mijn vriend op 17/05/2015 bij Het Zesde Zintuig gegeten. We hebben in een lange tijd niet zo lekker gegeten als hier. Het was gewoon perfect. Vanaf de broodplank tot het dessert, super smaak, mooie opmaak van borden, ruime porties en een super vriendelijke bediening. Wij wonen in Rotterdam maar komen zeker terug om keer te genieten van het heerlijke eten en gastvriendelijkheid. Een dikke vette pluim.