• Lid sinds 17 september 2011

Renesse

1. Kollenhof's profielfoto
    Kollenhof heeft een recensie geschreven voor Het Muldershuis

Het was Goed, lekker!
    Alleen jammer dat je als dessert panna cotta met arretjescake besteld ...juist bewust arretjescake en je een brownie krijgt.

2. Kollenhof's profielfoto
    Kollenhof heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Loze Visser

We hadden hiervoor gekozen gezien de goede recensies. We zijn helemaal niet veeleisend maar het was niet goed.

Gebakken aardappeltjes waren kant en klaar (Aviko), vlees van mijn man droog, de rouwkost met sla gewoon uitgedroogd, sla blaadjes bruin en verlept. Dit ook laten staan.

De campinggasten-wc en keuken zitten dicht bij elkaar...

Speelgebeuren kids leuk!

1,8
  3. Kollenhof's profielfoto
    Kollenhof heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Een keer op zaterdag een tostie besteld. Omdat we ervan houden iets bij de tostie te eten, hebben we wat gemengde sla erbij besteld aangemaakt met een dressing. Daartussen zat een koud aangegeten patatje. Waarschijnlijk is deze van de avond ervoor op het bord van een klant tussen de sla beland, en deze sla is zo weer bij ons terecht gekomen......Op dit tijdstip dat wij er zaten was het niet mogelijk patat te bestellen. Snap dat er geen groente weggegooid wordt ook al ligt dit ter decoratie, maar was dit dan even netjes voordat je het opnieuw gebruikt. Zo van het ene bord op het andere vind ik niet netjes!
    We hadden meteen geen trek meer. We hebben de ober erop geattendeerd maar deze wuifde het weg, en lachte erom. Nam ons niet sereius.

Voor ons de laatste keer

3,7
  4. Kollenhof's profielfoto
    Kollenhof heeft een recensie geschreven voor De Nachtwacht

het eten smaakte lekker maar veel te weinig.we hadden daarna gewoon nog trek.je bent daardoor bijna verplicht 3 gangen menu te nemen.

6,7
  5. Kollenhof's profielfoto
    Kollenhof heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Wij hebben hier gegeten met een groep van 9 personen. Wat een sfeervol restaurant, en het eten was geweldig!
    Jammer dat we niet i de buurt wonen anders waren we hier zeker weer gekomen!

Groetjes Team Kollenhof