• Lid sinds 1 juli 2013

Kok heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kok's profielfoto
    Kok vindt de recensie door Chantal voor Sushi Koi leuk

Chantal

Afgelopen week voor het eerst bij sushi koi wezen eten. Het was erg druk, maar het eten werd snel gebracht.

Wel wil ik even laten weten dat ik de manier waarop de bediening af en toe word behandeld echt belachelijk vind. Ik hoorde een aantal keer (de baas?) iemand afsnauwen op een respectloze manier, en ook andere werknemers die hun collega's op een idiote manier op hun donder gaven, terwijl ze in mijn ogen niet veel verkeerd deden. Erg jammer dit, vooral dat het in het openbaar moet. Ik wil niet weten hoe het zou zijn om daar te werken.

Daarnaast heb ik fooi gegeven aan een werknemer die me erg goed heeft behandeld, maar nog geen minuut later kwam de baas er alweer aan om de fooi in te pikken. Toen ik navraag ernaar deed kreeg ik te horen dat het personeel niks van de fooi te zien krijgt. Daarom is het voor mij en mijn man ook gelijk de laatste keer dat we hier komen eten.

3,9
  2. Kok's profielfoto
    Kok vindt de recensie door Kok voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard leuk

Kok

Al 8 keer gegeten bij Asianboulevard! Vind nog steeds heel lekker! De garnalen spiece is erg lekker! En de gast vrouw is wel erg vriendelijk! Liedje gezongen voor mijn moeder. Ze was er erg blij mee, kon niet beter!

3. Kok's profielfoto
    Kok vindt de recensie door anoniem voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard leuk

Onlangs naar asian boulevard wezen eten. Vanwege de kermis waren de andere sushitenten moeilijk bereikbaar en vooral het parkeren. Dus zijn we maar naar sushi boulevard gegaan. Parkeerplek is ideaal enje hoeft maar een eurotje te betalen voor 24 uur werd aan mij verteld. Het voordeel van dit restaurant is dat het heel groot is met heel veel zitplaatsen. Bij binnenkomst kregen wij een vriendelijke ontvangst en werden wij naar ons tafel gebracht. Wat ik merk is dat de tafels ruim ingedeeld zijn dus het geeft ons meer privacy en hoeven wij ook niet andermans gesprekken aan te horen. Het eten wordt snel gebracht en de opmaak ziet er verrassend goed uit. Sushi is heel lekker en veel beter dan andere sushi restaurants in Tilburg. Vis smaakt goed en vers. De menukaart is uitgebreidt en er is veel variatie voor zowel jong en oud. Drank wordt snel aan tafel gebracht en er wordt op tijd gevraagd wanneer onze glazen leeg zijn. Kortom we zijn blij dat de kermis er was, want anders zijn we niet bij sushi boulevard gaan eten. We komen zeker weer terug!

4. Kok's profielfoto
    Kok vindt de recensie door Conny voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard leuk

Met zijn vieren wezen eten op een donderdag.Ik dacht dat wordt niks dit lust ik niet.Maar wij hebben een heerlijke,gezellige avond gehad met heerlijk eten.Het was echt lekker.Mooi nieuw gebouw, met prachtige zuivere toiletten en de bediening is ook heel vriendelijk. Ik heb alweer gereserveerd voor volgende week.

5. Ik ben nu wel zeker 7 a 8 keer geweest , heerlijk eten goede bediening, erg gezellig!! De gastvrouw/gastheer zijn uiterst vriendelijk. Heb alle Sushi restaurants in Tilburg gehad, maar Asian Boulevard staat nog steeds op nr 1.
    Tot de volgende keer.

6. Kok's profielfoto
    Kok vindt de recensie door Yo voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard leuk

Leuke tent! Erg lekkere sushi en de rest ook! Vriendelijke bediening, ze zijn snel en correct. Zeker voor herhaling vatbaar!

7. Kok's profielfoto
    Kok vindt de recensie door Angela voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard leuk

Gezellig en lekker gegeten.
    Bediening is snel en attent.
    Ben nu verschillende keren geweest, steeds dezelfde ervaring. Prima dus..

8. Kok's profielfoto
    Kok heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard