Activiteiten van klaziena

1. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Rietlanden

Kom er wel een paar keer te eten. Of op halen. Super vriendelijke personeel. Patat is daar lekker de pannenkoeken. Je kunt daar heel gezellig eten en drinken bij de rietlanden. Alles is goed bij de rietlanden. Je kunt ook buiten zitten. Heerlijke burgers met broodje. Ga zo door bij de rietlanden.

2. klaziena's profielfoto
    klaziena vindt de recensie door klaziena voor Hagenouw leuk
    Internationaal Utrecht

We zijn op 30-09-2017 met 4 dames. We hebben er de middags er gegeten en eind van de middag ook bij jullie gegeten. Was super goed en lekker. Mooi aan gekleed. Super gezellige personeel. Gezellige tafels en comfortabele stoelen. Ga zo door.

3. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Stairway to Heaven

We zijn op 30-09-2017 met 4 dames bij jullie geweest. De tafels waren niet eens schoongemaakt. Wij zaten ook aan een smerige tafel. Er was gevraagd om een doekje. Werd niet op gereageerd. Water moest er 2 keer om gevraagd worden. De cappuccino was niet erg warm. De thee was wel heet. De Irish coffee van mij en mijn schoon zus was niet eens heet. Wel dat het zo hoort. Als jullie zo door gaan en niet netjes word schoongemaakt, gaat jullie dit klanten kosten. En ook niet goed voor de zaak. We komen niet weer bij jullie.

4. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Hagenouw
    Internationaal Utrecht

5. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Suyderoogh

klaziena

Op zaterdag 6 mei 2017 bij jullie gegeten met een goede kennis. Hij had mosterdsoep en sliptong, uitstekend bereid. Ik had vissoep en schnitzel gratin. Ook erg super en de uitgebreide salade ook super en heerlijk op temperatuur. Ga zo door. En erg mooi aangekleed van binnen. Leuk vriendelijke personeel. We komen zeker weer terug. Super.

Met vriendelijke groet,
    Klaziena & Jan

6. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor In de Kleine Werelt

we hebben er op zaterdag 30 juli er gedronken en gegeten. we waren er met 4 personen. 2 personen hadden een varens haas sate. en 2 hadden er een schnitzel. was er 1 bij was niet goed gaar. ze had er wel wat van gezegd. tegen de serfeester. die moppelde wat. ze keerg er niet echt een reactie op. we hadden betaald komt deserfeester terug. dat er een ltenatief was. dat er een drankje werd aan geboden werd door het huis. helaas konden we dat niet meer doen. wegens de trein halen. hoop dat ze er beter de schsnitzel beter door bakken moeten. en op de gaar tijd letten. want zo kant dit niet. dit kosten jullie klanten en regen van klachten. hoop dat het beter kan. en wat vriendelijke personeel.denk niet dat wij er weer terug komen.

met
    vrindelijke
    groet
    fam bakker

7. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor De Twee Broertjes

We hebben met ons drieën bij uw gegeten tijdens de visserijdagen. We hebben een heerlijke koud pilsje bij uw gedronken. Had een uitsmijter spek ham kaas tomaat. Was uitstekend. Mijn moeder had een ham ei uitsmijter. Was uitstekend. Mijn goede vriend had een boerenomelet. Was uitstekend. Vriendelijk personeel. Sfeer goed. Toiletten goed schoon. Bediening uitstekend. Jammer dat jullie geen broodje kroket op jullie menu hebben staan. Daar was heel veel vraag naar gisteren. We komen zeker terug bij jullie om te eten. Misschien dat jullie het op het menu kunnen plaatsen. Als er vraag naar is natuurlijk.

Groeten uit niezijl, Provincie Groningen.

8. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Villa Zeezicht

Heb er zaterdag 29 augustus bij uw gegeten. De mosselen waren goed. Alleen er zat zand tussen. En de sausjes waren er weinig bij de mosselen. Een goede vriend van ons had ook mosselen, die waren prima en geen zand. En mijn moeder had een heerlijk schnitzel. Was goed doorbakken. De salade en patat was heerlijk. Het bier van mijn moeder was lauw en de radler was van mij ook lauw. Mag wel wat kouder. Het bier van een goede vriend van ons was goed en niet lauw. Verder was het uitstekend. We komen zeker terug bij u om te eten.

9. klaziena's profielfoto
    klaziena vindt de recensie door klaziena voor Cafetaria De Rietlanden leuk

Kom er geregeld daar, super personeel. Een goede sfeer. Je kunt er heerlijk eten. De patat en de gehaktballen en de shoarma is daar heerlijk. Je kunt er heerlijk pannenkoeken eten. Als het mooi weer is kun je ook heerlijk buiten zitten daar. De aankleding is ook heel mooi. Ga zo door.

10. klaziena's profielfoto
    klaziena vindt de recensie door klaziena voor Bistro Bonne Femme leuk

Ben er 1 keer geweest met mijn moeder. Toevallig zagen wij dit. Wij naar binnen, vriendelijke binnenkomst. Netjes vragen wat we wouden drinken. Heel gezellig en knus van binnen. Heerlijke uiensoep gehad. Goed eet uit de kunst. Gebakken Paling was super goed. Niet te zout, precies goed in heerlijke roomboter gebakken. Super en heerlijk. De groentes kwamen uit eigen tuin. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. klaziena's profielfoto
    klaziena vindt de recensie door klaziena voor Las Rosas leuk

Wij hebben er op zaterdag 17-01-2015 wat gedronken en gegeten. En heel gezellig bij las rosas grand café en tapas bar. Heb er een Spaanse boerenomelet gehad, die was super heerlijk. En heel goed bereid. En vooral met stukjes chorizo worst er in. Was super lekker. Een kennis van mij had een heerlijke omelet met ham en daar onder met kaas. Was goed bereid. Super mooie locatie waar las rosas staat. Je knut bij mooi weer heerlijk buiten zitten. Binnen heel gezellig aangekleed. Leuk personeel. Vlotte bediening. Keurig netjes, je wordt leuk bediend. Goede prijs, niet duur. Service goed. Sfeer goed. Eten en drinken goed. Mooie menukaart. We komen er zeker weer. Ga zo door zou ik zeggen.

12. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Las Rosas

13. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Rietlanden

14. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Bistro Bonne Femme

15. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Hotel Waanders

Heb er op zaterdag 18-01-2014 gegeten met een vriend van mij. Bar slecht. Heenreis voor een bak koffie met appelgebak. Koffie veel te lauw. Appelgebak niks mis mee. Op de terugreis er weer heen gegaan. Kippensoep was ook lauw, wat van gezegd maar geen antwoord. Was bouillon met wat kip. Geen vermicelli erin. Geen heerlijke verse groente erin, alleen wat met bieslook erin dat was het. 11-08-2013 er voor laatst geweest met vier personen. Was veel beter dan gisteren. Hokkerig personeel, ze liep niet eens naar een tafeltje toe. Ze bleef op een afstand staan om bij iemand anders de bestelling te doen. Als het eten klaar was liep ze wel naar een tafeltje toe, heel slecht bij jullie geworden. Kom er niet weer. Zoek ergens anders wel een restaurant op.

2,4
  16. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Visscher

Mijn vriend en ik hebben er op zaterdag 18-01-2014 heerlijk een lasagne vis gehad, heerlijk. En de gebakken mosselen ook. Goede bediening, vriendelijk personeel, niks mis mee. Ga zo door.

17. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Dames Dijkstra
    Internationaal Assen

We zijn op zaterdag 16 november bij u geweest. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Prijs niet duur, fantastische sfeer. Alles was perfect. Er is een aparte rookruimte bij. Als wij in assen zijn dan gaan we altijd naar uw restaurant toe. Heel gezellig bij u. Service is fantastisch gewoon. Kwaliteit uitstekend, netjes, warme sfeer, ga zo door. We komen zeker terug.

Klaziena vos

18. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor De Wijnberg

We zijn er op zaterdag 2 nov 2013 in de middag geweest. Goede ontvangst. Prijs is goed. Heerlijk gegeten daar. Sfeer harstikke goed. Leuk en netjes van binnen. Service prima. Ze wachten mooi een poosje voordat er een ander gerecht op tafel komt. Super, kom zeker terug. Wel op tijd reserveren daar, kan wel eens druk zijn. Echt een aanrader! Personeel vriendelijk. Sfeer hartstikke goed, warm aan gekleed van binnen.

klaziena & tiny van der veen

19. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor De Bommel
    Nederlands Sneek

Ben er op zaterdag 21 september 2013 geweest met nog iemand erbij. Het was heerlijk. Personeel heel vriendelijk. Prijs niks op aan te merken. Eten en drinken uitstekend. Netjes van binnen. Niet echt toegankelijk voor rolstoelen. Ze kwamen steeds weer naar buiten met mensen die in de rolstoel zaten. Wrap met zalm uit de kunst.

klaziena & jan

20. klaziena's profielfoto
    klaziena heeft een recensie geschreven voor Wokpaleis Fryslân

We hebben er op zondag 8 september 2013 met de fam. gegeten. Goede ontvangst. Goede uitleg hoe ze het doen met het eten. Rondleiding gehad waar alles stond. Super gegeten, was uit de kunst. Voor de kinderen is het ook een aanrader; ballenbak, glijbaan, en ze kunnen ook buiten spelen. Klimrek met glijbaan. Voor herhaling vatbaar. Personeel ook heel vriendelijk, niks om aan te merken. Kom zeker terug.

1 positieve stem1 negatieve stem

Meer updates