• Lid sinds 24 september 2011

De Proeverij

Concordia

't Genot

Zierikzee

Klaas en Hilda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Klaas en Hilda's profielfoto
    Klaas en Hilda heeft een recensie geschreven voor Concordia

Tijdens onze vakantie hebben we hier een keer geluncht.
    een club sandwich en een salade. Het zag er heel smakelijk uit lekker en alles was lekker vers en smaakte voortreffelijk. Het terras is erg gezellig en het personeel is attent en vriendelijk. Echt een aanrader als je uitgebreid wil lunchen.

2. Klaas en Hilda's profielfoto
    Klaas en Hilda heeft een recensie geschreven voor De Proeverij

Tijdens onze vakantie in Zeeland zijn we op 22-09-2011 hier geweest. De zaak zat redelijk vol. Na hartelijk ontvangst kregen we gelijk een leuke amuse. Er is veel vis verkrijgbaar (verse vis kaart), maar ook genoeg keuze voor niet visliefhebbers. Al het eten is vers en ziet er goed verzorgd uit en alle gerechten waren zeer smaakvol. Op de kaart wordt bij ieder hoofdgerecht een wijn (per glas te bestellen) geadviseerd. We waren hier voor 3 gangen met zijn tweeen ongeveer EUR 85,= kwijt. Dat was het dubbel en dwars waard.

3. Klaas en Hilda's profielfoto
    Klaas en Hilda heeft een recensie geschreven voor 't Genot
    Steakhouse Zierikzee

Op vakantie in Zeeland waren wij op 20-09-2011 hier geweest. Zaak ziet er aardig uit. We waren bijna de enige gasten (2 tafels). Veel vleesgerechten op de kaart. Het vlees op zich (Ik lamskotelet, mijn vrouw een rumpsteak) was ok. De soep vooraf was duidelijk niet zelf gemaakt maar prefab. De groenten en de patat was ronduit slecht. Slappe lauwe patat. Groenten, brocoli en wortels waren bruin. Volgens ons was de kok lui (diepvriesgroente opgewarmd in magnetron?). Kortom geen aanrader. Je voelt je aardig bekocht als je de rekening van EUR 65,= voor 2 gangen krijgt.