• Lid sinds 12 maart 2016

1. -

Den Overkant

Riel

klaas heeft nog geen foto toegevoegd

1. klaas's profielfoto
    klaas heeft een recensie geschreven voor Den Overkant

Een zeer gezellige tent! Bij binnenkomst werden wij vriendelijk verwelkomd door het personeel, ondanks dat wij niet hadden gereserveerd werd er al snel een tafeltje geregeld voor ons.

Na het deskundig bestuderen van bierkaart en menukaart hadden wij uiteindelijk een keuze kunnen maken. De ruime keuze aan speciaal bieren is voor de liefhebbers hiervan een genot. Ik koos deze avond voor een Schots blond bier van de fles, mijn partner nam de huiswijn wit.

Als voorgerecht namen wij scampi in knoflookmarinade en rundercarpaccio met rucolasla, pijnboompitjes en een heerlijke dressing. Voor het hoofdgerecht viel onze keuze op de ‘Ik kan niet kiezen plank’. Een zeer leuke uitvinding van de kok, hierbij kregen wij kipsaté, biefstuk, scampi en spareribs. Als bijgerecht ruime porties aan aardappelbijgerechten zoals frites, pommes duchesse, gebakken krieltjes, gefrituurde aardappel schijfjes en een standaard rauwkostsalade. Na deze enorme hoeveelheid eten kon er bij ons geen volledig nagerecht meer in, wij hebben gekozen om het meest grappige gerecht van de kaart met zijn tweeën te delen. De ‘Paardemop’ was een prima afsluiting voor ons.

De bediening is allervriendelijkst, attent en ontspannen. U bent hier echt te gast. De verbouwing heeft de akoestiek in het restaurant goed gedaan. Gewoon prima dus. Wij hebben hier een leuke avond gehad, voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

2. klaas's profielfoto

tot morgen

3. klaas's profielfoto
    klaas schreef:

ik vind je niet aantrekelijk mar je stinkt wel naar kaas

4. klaas's profielfoto
    klaas schreef:

goedmorgen edo ik ben klaas en ik eet vaak bij brassie de klaas nog wattes zin om een keer samen te gaan nog wattesen

5. klaas's profielfoto
    klaas is edo gaan volgen.
  6. klaas's profielfoto
    klaas heeft Brasserie de Houten Klaas toegevoegd als favoriet restaurant