• Lid sinds 20 augustus 2012

Restaurant De Sniep

Zoetermeer

kirsten storm heeft nog geen foto toegevoegd

1. kirsten storm's profielfoto
    kirsten storm heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Sniep

Vrijdag 17 aug 2012 zijn we in de sniep getrouwd! We hebben onze hele dag hier gevierd. vanaf de ceremonie tot ontbijt de volgende ochtend. en we zijn zooooo tevreden. tijdens de ceremonie was de eigenaar koen super hulpvaardig en vriendelijk. het was deze dag heel erg warm, dus tussendoor werd er water geserveerd voor onze gasten. er werd echt goed voor ons en onze gasten gezorgd. het diner was goed en lekker. goede timing tussen de gangen. ze trokken niet je bord onder je neus vandaan, maar je hoefde ook niet lang te wachten tot de volgende gang. heel fijn vonden we dat! tijdens de feestavond was de service uitstekend. niemand heeft droog gestaan. zowel met de drank als met de hapjes!

Daarna zijn we heerlijk gaan slapen in het hotel met nog 14 van onze gasten. heerlijk geslapen, ook onze gasten. iedereen was er over uit. wat een mooie kamers zeg!
    daarna volgende het ontbijt. prima ontbijt, goede service. de eigenaar kwam nog even gezellig met ons kletsen! echt super.
    achteraf kwam de rekening. we vielen byna van onze stoel! bizar zoo weinig. we hebben voor ons huwelijk echt heel veel trouwlokaties gezien en bezocht en offertes opgevraagd, maar dat kwam er wat betreft prijs niet in de buurt.

De prijs is echt heel laag als je kijkt naar verhouding wat we gekregen hebben!!

Het klinkt misschien een beetje te positief, maar we kunnen er echt niks anders van maken! wil je een onvergetelijke huwelijksdag of voor een andere aangelegenheid? ga dan naar de sniep. zij zorgen echt ervoor dat je dat nooit meer vergeet!!!!