• Lid sinds 27 april 2013

Yumi

Sittard
  3. Yumi

Sittard

Kim heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor State
    Nederlands Hulst

Met een groep vrienden hier gaan eten. De gerechten waren allen prachtig gepresenteerd en zeer smaakvol, daar was iedereen het over eens. Het is een mooi restaurant met zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.

2. Kim's profielfoto
    Kim heeft gereageerd op een recensie van Eetkamer de Babbelaer

Het gesprek ter plaatse met jou aangaan? Ja, leg de schuld maar bij ons... Wij hebben aan de serveerster medegedeeld dat we niet tevreden waren over het eten en of ze dat misschien aan jou kon doorgeven. Normaal gezien komt een kok/eigenaar dan even verhaal halen, maar dat deed je niet!! Daar ben je dus echt zelf de mist in gegaan. 1 van ons heeft het eten terug gestuurd, de rest heeft het idd met lange tanden opgegeten omdat we nou eenmaal enorme honger hadden allemaal. En je hebt van "een aantal mensen" gehoord dat het wel gesmaakt had? Hoe heb je dat gehoord? Je hebt je de hele avond niet laten zien... En ik kan wel vertellen dat ik geen positief bericht heb gekregen. Ik baal er gewoon van. Je organiseert een "leuke" avond voor je vrienden en dit was gewoon echt onder de maat. Jammer dat je dat niet toe wilt geven...

3. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Eetkamer de Babbelaer

Verschrikkelijk restaurant! 1 keer, nooit meer! De amuse was een blik fruit opengetrokken, gemengd met wat kip en cocktailsaus. Biefstuk was droog, zalm leek uit de friteuse te komen. Geen sausje bij de vis en over de biefstuk balsamico (?!). Zeer onaardige eigenaar. Absoluut niet voor herhaling vatbaar!!

4. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Yumi

Heeeerlijke sushi en andere Aziatische hapjes! Je mag 5 keer 5 gerechtjes bestellen en heb nog nooit gehoord van iemand dat ze dat is gelukt, je gaat hier niet weg met honger! Zelfs als je geen sushi lust is er genoeg andere keus. Personeel is altijd vriendelijk en oplettend. Van buiten vind ik het niet zo sfeervol uitzien, binnen is dat beter. Een aanrader!

5. Kim's profielfoto
    Kim heeft Yumi toegevoegd als favoriet restaurant

Yumi eetgelegenheid gesloten

Markt 7-10 Sittard
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Danas
    Zuid-Amerikaans Geleen

Ik ga graag eten bij Danas, kom er geregeld en kies bijna altijd voor de "all you can eat tapas". Heeeerlijk!! Echt een aanrader. Enige minpunt van dit restaurant is het personeel... Er staat vaak maar 1 meid te bedienen waardoor je lang moet wachten iets te bestellen en heb zelfs het idee dat ze klanten vaak negeert, dat kan natuurlijk echt niet. Ga hier heen voor het eten, niet voor de service.

7. Kim's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  8. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Ernesto's Cantina

Ik ben hier al 100 keer geweest, Ernesto's is 1 van mijn favoriete restaurants! Het eten is altijd goed en de bediening erg vriendelijk. De gepofte aardappels zijn heerlijk, vraag het sausje apart (dan krijg je meer en t eet makkelijker). De maïskolf is ook echt een aanrader. Evenals de Ernestada's, mmm!! De prijs is ook prima. Als ik dan iets moet zeggen, bestel geen spareribs, die zijn niet lekker.

9. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Kiwi
    Nederlands Maastricht

Kim

Leuk restaurant met lounge banken, relaxed sfeertje. Zeer goedkope en lekkere gerechten, vooral de noodles met zalm en teriyaki en de kipsalade vind ik erg lekker. De cocktails zijn geweldig en helemaal niet duur! Prima restaurant dus voor een lekker hapje en daarna vooral lekker blijven zitten om heerlijke cocktails te drinken!

10. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Picasso
    Mediterraans Den Bosch

Kim

Vanavond met een vriendin hier gegeten. In plaats van 1 hoofdgerecht heb ik gekozen voor 2 voorgerechten en wel de vis tapas en de malaga tapas, echt super lekker allemaal! Je krijgt per tapasvoorgerecht 4 verschillende tapas, had dus 8 tapasgerechtjes en dat voor maar 20,-. Alles was even lekker! De bediening was zeer oplettend en erg vriendelijk, hiervoor dus een dikke 10! Als ik nog eens naar Den Bosch ga kom ik hier zeker terug!