• Lid sinds 27 februari 2011

Restaurant Aand8

Tiel

De Lachende Gans

Tiel

Kevin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor De Lachende Gans

We hebben hier met z'n zessen gegeten op 2e kerstdag.

Ondanks dat we hier eerder waren geweest, viel het toen allemaal heel erg tegen.

Er liep duidelijk veel te weinig bediening voor het aantal gasten. Alles duurde ontzettend lang en van service was niet te spreken. De bitterbal van wild was bij de helft koud. De kreeftesoep had een ongepelde garnaal, die dus met een lepel totaal niet te eten valt. Zonde van het eten. De carpaccio was veel te koud en zodoende ook smakeloos. Het vlees van het hoofdgerecht was verbrand.

Zelfs het eten dat naast onze tafel van het bord af viel (dit viel van het bord af toen de serveerster langs ons liep met vieze borden), heeft er de hele avond gelegen.

Toen er uiteindelijke gevraagd werd of we tevreden waren, werd er helemaal niet gereageerd op onze ontkenning.

Heel vreemd allemaal en we hebben maar betaald en zijn weggegaan.

We zijn zeker niet met een voldaan gevoel vertrokken.

2. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor Restaurant Aand8
    Internationaal Tiel

Mooie locatie maar slechte bediening. Het eten is uiteindelijk best wel prijzig voor wat je krijgt.

Het eten is wel ok, maar bij ons lagen er op de borden dingen die duidelijk hun beste tijd hadden gehad. Om een voorbeeld te noemen, bij het dessert waren de stukjes brownie keihard en het fruit zat vol plekken.

Daarnaast was de bediening ook zeer traag.

Persoonlijk vind ik het niet voor herhaling vatbaar.

6,5