1. -

De Chinese Muur

Nunspeet

De Heuveltjes

Voorthuizen

kersenwafel met ijs en slagroom heeft nog geen foto toegevoegd

1. kersenwafel met ijs en slagroom's profielfoto
    kersenwafel met ijs en slagroom heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch 't Harde

Woon nu twee jaar in 't Harde en deze Chinees bakt er steeds minder van. Heb net weer wat gehaald, wat een smakeloze hap. De babi pangang was gewoon gekookt varkensvlees (droog en veel te gaar), het hoort echt geroosterd te zijn hoor. Laatste keer viel het ons ook al tegen, toch maar weer geprobeerd, maar nu nooit meer. Zal het ook niemand aanraden. Snel op zoek naar een betere.
    Als ik een cijfer zou moeten geven zeker niet meer dan een matige twee, mede door de ontzettend passieve bediening.

2. Woon pas enkele maanden in Nunspeet en voor de eerste keer naar de afhaal chinees de Chinese muur gegaan. Vriendelijke bediening hoor, maar dat was wel de enige positieve noot. Ik heb nog nooit in mijn leven zo een vreselijk smakeloze hap gekregen en proberen te eten, en ik ben echt op Chinees eten gesteld, maar zoiets was werkelijk verschrikkelijk. Was het maar vies dan zat er tenminste nog smaak aan dit was echt helemaal niets ! Voor ons nooit meer !

1,5
  3. kersenwafel met ijs en slagroom's profielfoto
    kersenwafel met ijs en slagroom heeft een recensie geschreven voor De Heuveltjes

Heerlijk gegeten uitstekend personeel, jong maar ze weten van aanpakken. Ook de baas is er een die weet hoe het moet, er was een meningsverschil over het roken in de bijgeplaatste tent dit heeft hij zeer professioneel opgelost, onze complimenten en.....ga zo door.