• Lid sinds 28 december 2014

1. Frituur Heerlerheide

Heerlen

Frituur Heerlerheide

Heerlen

Kenny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kenny's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Kenny's profielfoto
    Kenny vindt de recensie door Kenny voor Frituur Heerlerheide leuk

Een frituur van top kwaliteit en services! De bezorging van deze frituur is SUPER snel... ik weet niet hoe ze het doen, maar ze doen het goed! De frieten zijn vers en zeer lekker. Verder is hun zelfgemaakte Saté een echte aanrader.. het is gewoon te heerlijk voor woorden. De prijs is goed. Je krijgt meer een grote portie voor de prijs die je betaald! Klasse!

3. Kenny's profielfoto
    Kenny vindt de recensie door Willem voor Frituur Heerlerheide leuk

Al vaker hier geweest, er is nooit iets over te klagen, eten is goed, service is prima en je krijgt meer dan genoeg voor je geld. Ook al vaker eten laten bezorgen, vriendelijke bezorger, het eten komt altijd warm aan.

4. Kenny's profielfoto
    Kenny vindt de recensie door Roy voor Frituur Heerlerheide leuk

Ik heb hier nu al 9 keer besteld en 9 keer was ik erg tevreden. Het eten is altijd goed verzorgd en warm. De service is uitstekend.
    Ik heb nog nooit een klacht gehad, maar als ik die ooit krijg zal ik niet in een keer een 1,6 geven. Je hoeft een eet tent niet publiekelijk af te maken als je een keer ontevreden bent. Kan niet anders zeggen dan dat ik altijd hier bestel.

5. Kenny's profielfoto
    Kenny vindt de recensie door Reg voor Frituur Heerlerheide leuk

Een aantal keren 's avonds laat vlak voor sluit binnen gekomen.. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen. De frites en snacks zijn goed. Verder zeer enthousiaste mensen die zelfs achter de toonbank uit komen om je de deur open te maken als je naar buiten gaat.

6. Kenny's profielfoto
    Kenny heeft een recensie geschreven voor Frituur Heerlerheide