• Lid sinds 6 december 2019

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Kelly van zeeland heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Kelly van zeeland's profielfoto
    Kelly van zeeland vindt de recensie door Marco voor Brasserie Cis leuk

Mooie zaak op een mooie lokatie. We hadden een min puntje dit doorgegeven en werd goed opgepakt door de beide eigenaren. Nu voor de tweede keer geweest, eerst High Thee deze was heel goed en een aanrader, en vandaag borrel met een hapje met het min puntje dat super goed werd opgepakt.

We gaan hier zeker terug komen voor een borrel maar ook voor een diner.

Score prijs kwaliteit is op basis van de High tea.

2. Jos en Patricia

We hebben een heerlijke middag gehad! Goed eten en drinken en hele vriendelijke bediening! Sfeervol ingericht en fijne sfeer. Zeer zeker voor herhaling vatbaar :)

3. Kelly van zeeland's profielfoto
    Kelly van zeeland vindt de recensie door Piet voor Brasserie Cis leuk

Super lekker tapas gegeten. Zeer aan te raden! Zowel bediening als keuken was top👍

4. Kelly van zeeland

Laatst een feest gehad van mijn ouders! Plus minus 40 personen. Geweldig georganiseerd en goede BEDIENING. Het belangrijkste is natuurlijk dat de feest gevers het naar hun zin hebben gehad. Maar naar rondvraag heeft iedereen genoten. Er zit natuurlijk altijd wel een enkeling tussen waarbij 't nooit goed is maar die moet je met een pot zout nemen.

Nogmaals namens mijn ouders mijn gezin en het grootste deel van de gasten "Bedankt voor de goede zorgen en gastvrijheid".

Met vriendelijke groet,

Kelly van Zeeland