• Lid sinds 4 juni 2013

Zierikzee
  2. -

't Genot

Zierikzee

Kees heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kees's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Kees's profielfoto
    Kees heeft gereageerd op een recensie van 't Genot

Beste Marcel de Bil,
    Misschien dat je het niet meer weet maar we waren met 19 personen.
    Om een klacht op te kunnen geven moeten jullie wel zorgen dat er iemand langs komt aan de tafel. Toen er uiteindelijk werd gevraagd of alles in orde was zijn de klachten medegedeeld maar daar werd helaas NIETS mee gedaan.
    Friet is gelijk al bijbesteld toen het eten op tafel werd gebracht. Dan na ruim een half uur, als de rest al op is, komt de friet eindelijk.
    De bediening laat heel veel te wensen over, we hebben steeds moeten bedelen om een natte spons of dat er misschien ook nog iets te drinken kon komen.
    Persoonlijk had ik er zeker voor gezord dat ik deze vervelende kwestie had opgelost.
    Er is bijna 900 euro afgerekend en daarvoor had ik toch op zijn minst de jubilaris uitgenodigd om op kosten van de zaak opnieuw te komen eten waaruit blijkt dat het wèl goed kan.
    In elk restaurant kan er wel eens iets mis zijn maar nu heeft U veel klagers over dezelfde feiten. Doe daar maar eens iets mee zodat de klachten afnemen.
    Tot ziens.

3. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor 't Genot

Kees

Voorheen altijd lekker gegeten , maar twee weken terug was een drama, grote groepen kunnen ze waarschijnlijk niet aan..Voorgerecht(gegratineerde mosselen)was prima...Maar het hoofdgerecht wat uit gamba's gebakken in knoflookolie bestond, was werkelijk een fiasco..We hebben hier met 4 personen een klacht over in gediend,maar er werd geen actie ondernomen..er was geen spoortje knoflook te bekennen..3 punt zakjes friet voor 19 personen? Ook het iedereen voorzien van een drankje had wat beter gekund..
    Ik kom hier nooit meer!!!

4. Kees's profielfoto
    Kees vindt de recensie door van den Berge voor 't Genot leuk

van den Berge

eten in een rioollucht, dressing vergeten op het voorgerecht, chagrijnige serveersters, absoluut kindonvriendelijk en koud en ijs gekristaliseerd.

2,2
  5. Kees's profielfoto
    Kees vindt de recensie door joep voor 't Genot leuk

succes

beter verkopen en nieuw personeel, kok en bediening erin

1,4
  6. Kees's profielfoto
    Kees vindt de recensie door joep voor 't Genot leuk
    Steakhouse Zierikzee

bediening nog steeds zeer slecht (arrogant)
    riool lucht is inderdaad minder maar het eten is er zeker niet op vooruit gegaan.

2,9
  7. Kees's profielfoto
    Kees vindt de recensie door W. van Dijkshoorn voor 't Genot leuk
    Steakhouse Zierikzee

Onlangs hier gegeten en het was ronduit bedroevend. De Zeeuwse zuinigheid en arrogantie straalde er van alle kanten vanaf.

Het eten was niet gaar, het vlees lauw en om over de bediening nog maar te zwijgen. Voor op- of aanmerkingen staan ze niet open en moest de volledige rekening betalen.

Je kan dan een keurmerk hebben, maar je vak verstaan is een hele kunst.

8. Kees's profielfoto
    Kees vindt de recensie door Klaas en Hilda voor 't Genot leuk
    Steakhouse Zierikzee

Op vakantie in Zeeland waren wij op 20-09-2011 hier geweest. Zaak ziet er aardig uit. We waren bijna de enige gasten (2 tafels). Veel vleesgerechten op de kaart. Het vlees op zich (Ik lamskotelet, mijn vrouw een rumpsteak) was ok. De soep vooraf was duidelijk niet zelf gemaakt maar prefab. De groenten en de patat was ronduit slecht. Slappe lauwe patat. Groenten, brocoli en wortels waren bruin. Volgens ons was de kok lui (diepvriesgroente opgewarmd in magnetron?). Kortom geen aanrader. Je voelt je aardig bekocht als je de rekening van EUR 65,= voor 2 gangen krijgt.

9. Kees's profielfoto
    Kees vindt de recensie door AFHJR voor 't Genot leuk
    Steakhouse Zierikzee

Wij eten hier altijd prima, maar als er dan iets niet goed is wordt het niet opgelost. SLECHTE SERVICE!!!!!!!!
    Mijn T-bone was slecht en een derde was vet en zeen. Ik heb dit aangegeven en tot mijn verbazing werd er niets aan gedaan. Geen woord. De serveerster vertelde dat haar baas het niet nodig vond hier iets aan te doen. Als ik eerder was gekomen had ik misschien een nieuwe gehad. Het ging mij niet daarom, want het kan altijd gebeuren. Een drankje en uitleg van "de baas" was voldoende geweest.Het restaurant heeft stevige prijzen wat niet erg is als er kwaliteit geleverd wordt. Tijdens afrekenen heb ik kenbaar gemaakt dat ik nooit meer terug kom.

3,2
  10. Kees's profielfoto
    Kees vindt de recensie door de jonge voor 't Genot leuk

de jonge

Tijdens de toeristendagen op dinsdag presenteert het genot zich d.m.v. een kraampje op dit evenement. Ik bestelde kibbeling bij een aardige jongeman achter het kraampje. Tot mijn verbazing kreeg ik diepvrieskibbeling. Jammer absoluut een gemiste kans om je bedrijf te profileren, ik ga er in ieder geval niet eten.

11. Steakhouse Zierikzee

1 van de drie van de grote groep

Vooraf de toast met zalm genomen, was erg droog en tegen het verbrande aan, garnalen in knoflook besteld maar waren erg droog en totaal geen knoflook zelfs geen vleugje, moest het gewoon wegwerken met saus wat ik normaal nooit neem bij mijn garnalen (de anderen van het gezelschap met garnalen hadden precies hetzelfde). Na de sorbet, dan weer wel zonder de 7 up en de aardbeiensaus die volgens de kaart erin hadden moeten zitten. Toen we er wat van zeiden werd er gezegd : "ja sorry hier kan ik niets mee; dat had je eerder moeten zeggen", ten eerste kwam er niemand langs om te vragen of alles naar wens was en ten tweede waren er drie groepen van 20 man en dat konden ze blijkbaar niet aan. Wij hebben zelf de jus d'orange van de bar moeten pakken anders hadden ze er nog gestaan (stond ook ijs maar dat was soep geworden) op het laatst werd al het personeel naar huis gestuurd en kon 1 meisje nog 2 grote tafels bedienen. Dit is al de 2e keer dat ik de service hier totaal niets vind (eerste keer werden we gewoon weggekeken, alle personeel op een rijtje naar onze tafel staan te kijken met de handen over elkaar)

2,5