• Lid sinds 27 april 2012

Witloof

Maastricht

keerpuntje heeft nog geen foto toegevoegd

1. keerpuntje's profielfoto
    keerpuntje heeft een recensie geschreven voor Witloof
    Internationaal Maastricht

Zijn met 9 personen gaan eten bij Witloof. Je krijgt dan een tafeltje dat eigenlijk maar op 6 personen berekend is. De prijs kwaliteit verhouding staat niet echt in verhouding. Het concept is leuk maar men laat het zeker in de details afweten. (De eigen gemaakte friet met mayonaise kan dit niet meer goed maken.) Ik had een garnalen spies waar bij 2 garnalen het darmkanaal nog prominent aanwezig was. De heerlijke sla wordt totaal verpest door de overdaad aan gerookte spekblokjes in de sla. Als klap op de vuurpijl kreeg ik als dessert een creme brulee die de naam niet echt mag dragen. Hij was korrelig van structuur, mierzoet en de echte vanille proef en zie je negens terug. Bij het afruimen vraagt de overdreven vriendelijke bediening aan iedereen of het heeft gesmaakt, behalve aan U raad het al. Heb hier verder maar geen woorden aan vuil gemaakt. Met een menu prijs van 30 euro mag je wel iets verwachten. Ik heb de indruk dat men slecht tegen kritiek kan in deze zaak. Geen aanrader !!!!