• Lid sinds 9 november 2010

Ketelbinkie

Rotterdam

Stroom

Rotterdam

karin heeft nog geen foto toegevoegd

1. karin's profielfoto
    karin heeft een recensie geschreven voor Ketelbinkie

Wij hadden een groupon bon gekregen om bij dit restaurant te eten.
    Toen we binnen kwamen gaven wij de bon als bewijs dat we een tapas etentje hadden besteld. Na 20 minuten kwam iemand vragen of we wat wilden drinken na weer 20 minuten kwam iemand vragen wat we wilden eten. Wij zeiden dat we een arrangement bon hadden ingeleverd en kregen de kaart om een voor - hoofd en nagerecht uit te zoeken. Bij het hoofdgerecht vroegen we of we de fles Prossecco konden krijgen die bij het arrangement zat. Even later kwam de manager vragen wat we aan het doen waren, dat we een voor - hoofd en nagerecht hadden besteld en dat we eigenlijk een tapas menu met die bon zouden krijgen. Wij zeiden dat we dat 3x hadden verteld dat we een bon hadden maar dat de ober zei dat we van de kaart moesten uitzoeken. Toen zei ze waar we het lef nog vandaan haalden om die fles prosecco te vragen. We kregen de fles wel maar zeer onaardig aangeboden.
    Dit is een restaurant wat we dus niet meer bezoeken en waar de klant dus niet op de eerste plaats staat en waar het ongeorganiseerde bende is. Het eten was niet geweldig, de sausjes zaten in plastic voorverpakte kuipjes, de carpaccio werd op een warm bord geserveerd. Al met al jammer, het had beter gekund met weinig moeite.

5,1
  2. karin's profielfoto
    karin heeft een recensie geschreven voor Villa Roma

Omdat ons eet café gesloten was waar we normaal even eten voor dat we naar het theater gaan waren we uitgeweken naar dit restaurant omdat het ook vlakbij het theater is. Dit bleek niet zo'n succes te zijn. Nadat we konden bestellen duurde het 45 minuten voor dat onze voorgerechten kwamen terwijl we aangegeven hadden dat we over 2.5 uur bij het theater moesten zijn. De zalm carpaccio was nog bevroren wat niet zo prettig eten was. De hoofdgerechten waren nog minder succesvol mijn man en ik hadden kalfsvlees wat zo taai was als je schoenzool en de groenten die erbij zat was koud. Onze dochter had tortelinni met gorgonzola saus wat een grote klomp droge pasta was niet te eten en wat je thuis veel beter kan maken. Al met al een slechte ervaring en met een rekening van €85,- ver boven de kwaliteit die werd geleverd. De espresso wat de beste van Schiedam zou zijn niet doen lijkt in de verste verte niet op espresso.

4,7
  3. karin's profielfoto
    karin heeft een recensie geschreven voor Abrikoos

We hadden 7 november afgesproken met 13 mensen en een tapas menu met dessert besteld. Het was super, alles was meer als voldoende en heerlijk gemaakt. Iedereen was zeer tevreden.

Een absolute aanrader dus, ook met grotere gezelschappen. Ga zo door.

4. karin's profielfoto
    karin heeft een recensie geschreven voor Stroom

We kwamen met 30 mensen ons personeelsfeest vieren. We hadden van te voren een salsa les in een aangrenzende kamer. We hadden ruim van te voren besteld en aangegeven wat we gingen eten, een keuze tussen een 3 gangen vlees of vis menu dus zo ingewikkeld was het niet. Super voor de keuken als je weet wat 30 man gaat eten, ideaal voor voorbereiding lijkt mij.

Ons voorgerecht kwam na 90 minuten en dan was iedereen nog niet bediend, zelfs niet aan onze tafel zodat de helft maar ging eten omdat de soep anders koud werd. Na 2 uur had iedereen zijn voorgerecht gehad dat bestond uit of een tomatensoep, hoog bertoli gehalte of een kipvoorafje waar je naar de kip moest zoeken. Daarna werd het hoofdgerecht uit geserveerd, ook niet allemaal tegelijk dus zodat de een aan je tafel zat te eten en de ander 30 minuten later zijn gerecht kreeg. Het stukje zalm werd op een bedje van tagliatelle geserveerd zonder groente of salade, wel erg simpel. De kip had een paar schijfjes aubergine en frites erbij. De opmaak van de borden was een aanfluiting en het werd ook niet allemaal op het zelfde bord geserveerd, het zag er niet uit.
    Op de drank werd absoluut niet gelet en de wijn en het water was al open voor het aan tafel kwam, dat mag gewoon niet. Al met al geen aanrader.

3,7