1. Karin

Nu geopend onder nieuwe eigenaren: Barusta. Leuk en lekker!

2. Karin

Voor de vierde keer hier gegeten. Eigenlijk wisten we al dat het steeds slechter werd. Toch de proef op de som genomen. Slechte keus.

Voorgerecht van carpaccio was doordrenkt in verschillende sauzen en dressings. De Old Amsterdam was vervangen door een uitgedroogd plakje kaas. En onverklaarbare te kort gebakken spekjes en vers fruit als garnituur. Bij melding aan de kribbige dame, die voornamelijk druk was met een capabele nieuwe serveerster uitkafferen, werd de klacht afgedaan met de mededeling dat ze hier in 3 jaar nog nooit klachten over had gehad. Gezien de reactie begrijpelijk. Klacht werd afgedaan als onzin.

Vis voorgerecht was prima. Hoofdgerecht oneetbaar. Zeetong werd ongare slibtong, zie foto. Bij het afruimen en vraag naar niet gegeten tong, opnieuw discussie. Laat maar. Dessert inbegrepen bij menu, dus we mogen helaas nog niet naar huis. Bevroren bavarois, wat een feestje.

Rekening gevraagd, alles berekend. Opnieuw gemeld dat we niet tevreden waren. Woedende chef op ons af. Vertrek maar zonder te betalen. Ten overstaan van gehele restaurant uitgescholden en belachelijk gemaakt. Wel lekker wijntje gedronken en gezellig avondje samen gehad, jammer van het eten. Nooit meer, jammer van een leuke locatie met potentie, maar uitgebluste mensen zonder gevoel van gastvrijheid.

1,2