• Lid sinds 4 februari 2014

Het Erfgoed

Pesse

Pacific Plaza

Assen

Karin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Eigeweis!
    Internationaal De Koog

Karin

Het is hier altijd leuk, lekker en gezellig! 😃👍
    Ik kom hier ieder jaar weer terug tijdens het jaarlijkse Texelweekend, een gezellig concours in Den Burg.

2. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Het Erfgoed
    Steakhouse Pesse

Gisteravond bij het Erfgoed gegeten, we hadden met een deel en winactie op Facebook een 3 gangen diner gewonnen.
    Vooraf hadden we carpaccio en pittige kippensoep, beiden erg lekker.
    Als hoofdgerecht had mijn man de mixed grill, een grote plank met 3 soorten vlees en dit was ook prima. Ik had zelf de surf & turf, biefstuk en garnalenspiesjes, dit was ook prima en de biefstuk was precies naar wens gebakken. Hierbij werden frietjes en coleslaw geserveerd.
    Mijn man nam als toetje de drunken sailor, ijs met boerenjongens en slagroom en ik koos voor een kop thee.
    Het Erfgoed is een leuk en laagdrempelig restaurant, waar het altijd gezellig is en waar we altijd vriendelijk en geod geholpen worden.
    Het enige minpuntje vind ik dat er altijd coleslaw geserveerd wordt, ik heb liever een groene salade en wat afwisseling zou ook leuk zijn, zeker omdat we hier best regelmatig eten.

3. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Pacific Plaza

Pacific Plaza is al jaren absoluut mijn favoriete restaurant in de ruime omgeving. Chinees eten, maar dan heel anders! Het eten smaakt altijd prima, de bediening is goed en vriendelijk.

Wat mij betreft verdienen ze een Michelin-ster.