• Lid sinds 24 mei 2011

Morlang

Amsterdam

Juffrouw Tok

Ede

Karin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Morlang
    Internationaal Amsterdam

Gisteravond met een groepje op de goede gok naar binnen gestapt en zeker geen spijt van: erg fijne sfeer, grappig personeel, warm interieur en het eten was super! Allemaal iets anders genomen en van elkaar zitten mee-proeven. Kan niet anders zeggen dan dat alles echt heerlijk was en het er ook nog eens mooi verzorgd uitzag!! En met de zomer in aantocht de volgende keer dit ritueel nog maar eens herhalen op hun terras in de zon pal aan de gracht!

2. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok
    Nederlands Ede

Ik kom al een jaar of 8 bij deze Juffrouw Tok en heb al evenveel jaar, zonder uitzondering, het pand met een zeer voldaan gevoel verlaten!

Het is inderdaad geen culinaire verrassing, maar eerlijk en zeer goed bereid voedsel voor een schappelijke prijs, zonder fratsen.

Niet chique, geen uren tafelen, maar wel een perfect alternatief als je geen zin hebt om zelf te koken.

Het eten is structureel uitstekend (als je van kip houdt, want dit is toch echt hun specialisme!), evenals de bediening en ik ben best een "piepert" in die zin: bij een slecht product of onoplettende/ onbeschofte bediening zullen ze dat zeker van me horen.

Hier lopen echter al jaren dezelfde kundige mensen in de bediening, aangevuld met af en toe een jonge nieuweling die met evenveel enthousiasme zijn werk doet.

Ik heb een keer een mail gestuurd aan de bedrijfsleidster en mijn verzoek/vraag werd snel beantwoord en direct toegepast in het restaurant!

En met dat wachten valt het best mee; ook al staan ze tot buiten te wachten (wat toch ook heel wat zegt, want welk ander restaurant zit 7 dagen per week vol, zeker zo in the middle of nowhere?!), binnen 20 minuten heb je zeker een plaatsje en staat zelfs je eten al op tafel!

Lof ook voor het spaarsysteem met zegeltjes en verjaardagskaarten.

Ik ben een meer dan tevreden klant van Tok in Ede en zal dat nog heel lang blijven!