• Lid sinds 1 april 2011

1. Topido

De Cocksdorp

Lucas Rive

Hoorn

Karin van Dompselaar heeft nog geen foto toegevoegd

1. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Rody de Groot voor Topido leuk

Heerlijk eten met streekproducten en de perfecte bediening van Karin! Erg welkom ontvangst en lekkere wijn erbij.
    Kortom aanrader!

2. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Ben voor Topido leuk

Perfecte gastvrouw, uitstekende kok, geweldige bediening. Kortom fantastische maaltijd.

3. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Jaap Beijer voor Topido leuk

Gisteren heerlijk gegeten en genoten met grote G, eten is goed, heerlijk en lekker gecombineerd. Amuse een kleine verrassing met een grootse smaak.
    Komen hier zeker terug.

4. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Wim Warman voor Topido leuk

Streekrestaurant Topido

Weer een uitstekende ervaring.

Na mijn bezoek aan Texel en aan Topido vorig jaar was ik al zeer enthousiast.
    Uiteraard dit jaar teruggekeerd.
    2x deze week gegeten bij Topido.

- Sfeer en entourage uitstekend. Zeer smaakvolle muziek op het juiste volume. Hoorbaar voor wie wil luisteren, niet storend voor wie wil praten.
    - Ontvangst en bediening is vlot, zeer klantvriendelijk, en soepel!
    - Het eten: zeer hoge kwaliteit van verse lokale producten. Waar nodig uitstekend op smaak gebracht, waar nodig gewoon in eigen waarde en smaak gelaten. Elke keer met uitstekend resultaat.

Dit was weer super genieten!

5. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Optimaal-genieten voor Topido leuk

Wat hebben we heerlijk gegeten en wat hebben jullie het fantastisch covid-19 proef voor elkaar.
    Vriendelijk personeel echt een ontspannen uitje

6. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt Topido leuk
  7. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar heeft gereageerd op een recensie van Topido

Bedankt voor de mooie woorden,
    Graag tot ziens!
    Met hartelijke Texelse groet,
    Karin en René
    Streekrestaurant Topido

8. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Ronnie voor Topido leuk

Vorige week dinsdagavond hier heerlijk gegeten. Er werd keurig rekening gehouden met onze tijdsspanne. Geweldige gastvrouw en een super kok. Maar het eten, voortreffelijk. Echt eerlijke verse produkten van Texel. Hoogtepunt waren de garnalen. Vers van Texel en daar gepeld. Dat proef je echt, dat ze niet op en neer naar Marokko zijn geweest. De kokkels / soort van soepje. Vangst vd dag en een steak, kaasplankje, allemaal top. Als je echt lekker wil eten op Texel moet je hier zijn. En ja, het is wat duurder dan menige buur, maar prijs kwaliteit is top. Ps reserveren is handig, want zelfs op deze druilige late oktoberavond zat het vol.

9. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Charlotte voor Topido leuk

Heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit vlees en bereiding. Heel vriendelijke bediening. Een aanrader.

10. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door LeoW voor Topido leuk

Prima restaurant. Overstijgt ruim de gebruikelijke touristengelegenheden. Bijzondere en lekkere lokale gerechten, goede bediening en ongedwongen sfeer.

11. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar heeft gereageerd op een recensie van Topido

Bedank voor de mooie recensie!
    Graag tot ziens op ons prachtige eiland.

12. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Gombol voor Topido leuk

Dit restaurant ligt (te onopvallend) in het bekende terrassenrijtje midden in De Cocksdorp.
    We had er eerder wel eens op terras wat gedronken, maar nog nooit gegeten.
    Tot afgelopen week, wat een ontdekking!
    De sfeer en bediening is er prettig neutraal.
    Het eten was een hele grote verassing. Elke hap is een smaak sensatie tot en met de garnering aan toe.
    Veel streekprodukten die met passie en op een verassende wijze zijn bereid.
    Dit restaurant steekt met kop en schouders boven het Texelse gemiddelde uit.
    En dat alles gewoon voor een normale betaalbare gemiddelde prijs.
    Een regelrechte aanrader.

13. B. den Besten

Professioneel en zeer vriendelijk personeel. Eten was zeer smakelijk en we werden verrast door extra (kleine) gerechten tussendoor van het huis. Betaalbaar en zeer goed!

14. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar heeft gereageerd op een recensie van Topido

Hartelijk dank voor de mooie recensie.
    Graag tot ziens! Karin en René, streekrestaurant Topido

15. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Ludwig voor Topido leuk

We hadden zo lekker gegeten dat onze keuze voor de volgende dag vlug gemaakt was, het werd opnieuw Topido. Opnieuw wist de chef ons aangenaam te verrassen. Een restaurant met passie.

16. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar heeft gereageerd op een recensie van Topido

Hartelijk dank voor de mooie woorden.
    Graag tot ziens!
    Karin en René Streekrestaurant Topido

17. R.B.Boekhorst

Uitstekend gegeten. Mooi opgemaakte gerechten en een aangename ambiance. Ingrediënten voor een prettige avond, mede door de bereiding van de echt Texelse producten!

18. Jacques (Antwerpen)

Via de recensies in Topido terechtgekomen. Al veel restaurants gedaan in Texel maar dit is tot nu toe het beste prijs/kwaliteit.
    Het (lams)vlees was perfect gebakken, de groentjes uit eigen tuin waren perfect. Van aperitief tot dessert was alles top. Supervriendelijke bediening. Kader is misschien wat ouderwets maar zeker niet storend. Zeker een aanrader.

19. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Laura voor Topido leuk

We hebben echt heerlijk gegeten, alles smaakt vers en puur. Omdat ik suikervrij eet vroeg ik om hulp bij het maken van een keuze, ik werd erg goed geholpen. Toen het eten kwam heeft de chef zelfs een speciale dressing zonder suiker gemaakt. En als verassing kreeg ik deze heerlijke dressing ook nog mee naar huis. Wat een ontzettend vriendelijk en warm gebaar. Een topdag!

20. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Frank voor Topido leuk

Frank

Hebben op 14-05 gegeten bij Topido. Eten was super, mooie zaak, bij ieder gerecht toelichting gekregen wat er op het bord lag. Prijs was niet eens hoog voor ons 3-gangenmenu. Kortom absolute aanrader als je lekker wilt eten.

21. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Hanna voor Topido leuk

Ik heb hier woensdag 29 en donderdag 30 mei alleen gegeten. Wat een heerlijke ervaring! Ik kwam binnen in een rustige omgeving met een zacht achtergrond muziekje, ging zitten en kreeg een aantal heerlijke amuses waaronder de zoetige olijven, jammie! Ik koos beide keren voor een drie gangen menu, waarbij ik super gerechten kreeg. Het mooie stukje haring en het malse lamsvlees staan me nog goed bij. Bij het hoofdgerecht krijg je ruime porties bijgerechten, bestaande uit een heerlijke asperge/spinazie salade met een super dressing, aardappeltjes van het land en wat kool en wortel. Ik heb twee desserts mogen proeven, de aardbeitjes met een mooie vanillecrème en munt parfait en de andere dag een chocolade/kokos taartje met een geweldige macaron! De bediening is zeer gastvrij en gezellig. Ik heb leuke praatjes gemaakt met de bediening en chef. Dit restaurant kende ik nog niet, maar als ik komende tijd naar texel ga, is dit mijn vaste plek!

22. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Fam. Stel voor Topido leuk

Fam. Stel

Enorm genoten van een drie gangen verassing menu, waarbij rekening gehouden werd met onze wensen. Allemaal (h)eerlijke Texelse gerechten zelfs onze kinderen hebben ervan genoten. Een bezoekje aan dit restaurant maakt een vakantie op Texel compleet!
    Tot gauw!!

23. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door H.blaauw voor Topido leuk

Op 24 juli hier gegeten echt alles klopte perfect. Het restaurant steekt echt boven andere collega's uit. Verstand van wat ze doen, perfecte keuken, fijne ambiance, goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer professionele bediening.
    Bedankt Steffentien

24. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Boonstra voor Topido leuk

Afgelopen week een heerlijk 7 gangen verrasingsmenu besteld bij Rene. Dit was voor ons niet de eerste keer dat we bij Topido zijn wezen eten en ook zeker niet de laatste keer. Wederom werden wij verrast door de creatieve gerechten en opmaak van de borden, ook het wijnadvies van Karin is elke keer een perfecte aanvulling bij de gerechten.

Wij komen nu ongeveer 7 jaar op Texel, en zijn al bij vele restaurant's wezen eten, maar er zijn weinig restaurants die aan de kwaliteit en smaak van Topido kunnen tippen!

Vooral een verrassings menu is zeer aan te raden!

25. Zaterdag 1 maart met vrienden gedineerd bij Topido. Van ontvangst tot vertrek perfect. Prettige bediening, originele gerechten (met ingrediënten die voornamelijk van het eiland afkomstig zijn), een achtergrond muziek die én achtergrond is en muziek (en geen muzak) en last but not least: dit allemaal voor een prijs die alleszins betaalbaar is. Kortom: een echte aanrader!

26. grad roorda

Al jaren af en toe eten hier. Tupilo moet het niet van de sfeer hebben. Zeer netjes en behoorlijk saai. Tupilo moet het van het heerlijke eten hebben. Toen ik kwam een goede boerenkwaliteit, niets mis mee, met een heerlijk peertje vaak. Een gezellige vrolijke zaak met ouderwets goed eten. De plannen voor culinair waren toen al in de maak. Jaar in Jaar uit heb ik waargenomen hoe Tupilo culinair groeide. Afgelopen jaar had ik steeds spijt dat ik in Utrecht niet kon kiezen voor Tupilo waarin van Amuse tot eindgerecht neus en smaakpapillen een hemels ervaring ondergingen. Niets ten kwade van de andere Texelse horeca maar Tupilo steekt er met kop en schouders bovenuit.

27. Karin van Dompselaar's profielfoto
    Karin van Dompselaar vindt de recensie door Boike voor Topido leuk

Heerlijk gegeten! Je proeft de passie van de kok in het eten! Super vriendelijk personeel welke de passie voor het vak uitstralen. Top dus!

28. Bijzondere gerechten, heerlijk van smaak en heel prettige bediening. We hadden een 5 gangen menu, dat werd aangepast aan onze voorkeur (geen vlees) en hebben een erg fijne avond gehad.

Als we terug komen op Texel, zal dit zeker weer onderdeel van ons weekend worden.

29. Wat hebben wij lekker gegeten hier. Een bedrijf vol passie en alles vers bereid van het begin tot het einde. Van het brood tot het bonbonnetje, ja zelfs het likeurtje bij de koffie was zelf gemaakt. Echt een aanrader , dus mocht je in De Cocksdorp zijn ga hier zeker naar binnen, wij doen dit zeker nog eens.

Meer updates