• Lid sinds 19 augustus 2009

Edo

Ede

Het Jachthuis

Beekbergen

K. Wagenaar heeft nog geen foto toegevoegd

1. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Het Jachthuis

We hebben het afgelopen jaar meerdere keren gegeten in dit restaurant, omdat we in het begin zeer enthousiast waren over de menu's, maar het werd telkens iets minder. Deze zomer twee keer geweest, waarbij er een keuze kon worden gemaakt uit een salade buffet. Dat was alles behalve geslaagd. Kwalitatief vergelijkbaar met de Johma huzarensalade uit de supermarkt. Warme groente werd niet meer apart geserveerd en dat wat er op je bord lag mocht geen naam hebben. Ook de bijlagen waren karig. De prijs/kwaliteit verhouding is derhalve niet best.

5,9
  2. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Il Lago

Binnen 5 dagen twee keer gegeten in dit gezellig en sfeervol restaurant met een prettige bediening. De menukaart biedt een ruime keuze uit diverse smaakvolle gerechten. Een aanrader!

3. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor De Bon Vivant

In één woord klasse. Voortreffelijk gegeten en een bijzonder prettige maar vooral deskundige bediening.
    We waren hier voor het eerst op uitnodiging, maar we hebben geen uitnodiging meer nodig om terug te keren.

4. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor De Pepermolen

Op advies van mijn dochter hier gegeten en het is prima bevallen in dit nog betrekkelijk nieuwe restaurant. Het bereiden van vlees zou een specialiteit zijn van de kok en dat was te proeven. Zeer smakelijk. Een iets ruimere menu kaart zou wel wenselijk zijn, maar gelet op de inzet van de eigenaars komt dat wel goed denk ik.

5. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Merry Gold
    Chinees-Indisch Roden

Prima gegeten in een sfeervol restaurant. Het eten, in mijn geval geroosterd speenvarken, was uitstekend. Prima saus. Ook het eten van mijn vrouw, Babi Pangang/Ko Lo Yuk, was zeer smakelijk, maar indien er verse vruchten zouden worden gebruikt ipv blikvruchten was het nog beter geweest.

6. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Bella Sardegna

We hebben hier de laatste paar maanden een aantal keren gegeten en het was steeds prima voor elkaar. Het eten was uitstekend. Het personeel is vriendelijk en attent. Enig puntje van kritiek is dat de wijnkaart niet bijzonder is te noemen en alleen Glen Talloch whisky op de drankenkaart is een complete misser.

7. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Edo
    Japans Ede

In dit sfeervolle restaurant kun je kiezen tussen een eigen tafeltje of een zitplaats rondom de behendige Japanse kok. Waar je ook voor kiest, als je hier sushi gegeten hebt kom je zeker terug.

8. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Muze
    Nederlands Groningen

Een keurig restaurant waarin je voorafgaand aan een concert prima kunt eten. De menus worden met aandacht bereid en geserveerd. Op het moment dat de bezoekers voor een concert binnen komen, wordt het wel wat rumoerig en dat komt de sfeer niet ten goede. Als je echt wilt genieten van een diner dus niet gaan als er een concert is.

9. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Totò
    Italiaans Amsterdam

We hebben in dit restaurant enkele keren gegeten en moeten constateren dat de gerechten weliswaar goed doch van wisselende kwaliteit zijn. Ook de presentatie van de maaltijden verdient soms iets meer aandacht. Echt slordig is het te noemen als 50% van de mossel- en venusschelpen leeg zijn en het vlees niet in de risotto terug te vinden is.
    De prijs/kwaliteit verhouding voor een dergelijk menu is zelfs slecht te noemen.

6,5
  10. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor La Rusticana

Na een weekje Verona waar we in echte kwaliteits restaurants, als Antica Bottega de Vino en Osteria da Ugo, hebben gegeten was het bijzonder om in Arnhem een Italiaans restaurant te vinden dat zich qua kwaliteit kan meten met deze restaurants. Het eten was zonder uitzondering met zorg bereid en van zeer goede kwaliteit. De bediening was bijzondere attent. Enig puntje van persoonlijke kritiek qua inrichting: de ronde tafeltjes zijn voor 5 personen aan de kleine kant en een lampje dat 10 watt meer licht geeft zou ik ook prefereren, maar nogmaals dat is persoonlijk. Kom zeer graag weer terug, ook vanwege de mij aanbevolen kennis van grappa's, waar ik als BOB niet van kon proeven.

11. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor 't Pläske

Een keurig restaurant in oude stijl, qua inrichting, eten en bediening. Je waant je in de jaren 70/80. Met het eten is niets mis mee. Geen opsmuk, maar gewoon degelijk Nederlands eten dat goed smaakt. Een restaurant waar je naar toe gaat als je toevallig niet thuis kunt eten, maar zeker niet voor een speciaal etentje uit.

12. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Costa Viola

Een gezellig klein restaurant met een uitstekende service. Een bijzonder gastvrije chef, die de liefde voor zijn werk toont door heerlijke gerechten te serveren. Een aanrader voor een ieder die van de Italiaanse keuken houdt.

13. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Het Oude Postkantoor

De sate is een aanrader volgens mijn tafelgenoten. Zelf heb ik genoten van de huisgemaakte schnitzels met brie. Er hangt een prettige sfeer, wat vooral komt door de plezierige bediening. Prijs/kwaliteit verhouding is tip/top in orde. Kom hier graag nog eens terug.

14. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Boven Jan

Dit is één van de fijnste eetcafe's waar ik gegeten heb. Zowel de saté als het visgerecht waren van grote klasse. Bij goed weer eten op het terras is zeer aan te bevelen. Geweldige locatie en evenzo bediening.

15. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor De Gulle Gans
    Internationaal Assen

Een bijzonder gezellig restaurant met een idem dito gastvrouw. We hebben er met drie personen gegeten en hebben genoten van respectievelijk een vlees-, vis- en vegetarisch menu. Alle menu's waren even verrukkelijk en met zorg bereid en opgediend. Genoeg redenen om uit te zien naar een volgend bezoek.

16. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor The Shakespeare

Wederom genoten van een fantastisch diner in dit sfeervolle restaurant. Alles in mijn vorige recensie werd nog eens bevestigd.

In één woord............ geweldig!

17. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor De Pompstee
    Nederlands Roden

Een goed restaurant met een hele fijne keuken. De menukaart is goed gevarieerd met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Daarnaast doet de bediening haar uiterste best om het je echt naar het zin te maken. Wij hebben genoten.

18. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Heb hier menig keer gegeten en meestal zeer tot tevredenheid, maar de laatste keer viel het mij zeer tegen. Soms loopt een restaurant kennelijk te goed en dan loert het gevaar dat de aandacht voor het eten en de klanten niet meer dat is wat je mag verwachten. Het vlees was te zout en de groentebijlage, voor zover je de hoeveelheid nog een bijlage mag noemen, was droog en niet smakelijk. Bovendien het tempo waarin de gangen werden geserveerd gaven de indruk dat de volgende gasten voor onze tafel al stonden te trappelen. Ik hoop dat dit een incident was, want anders is de volgende keer tevens de laatste.

5,3

Magnolia eetgelegenheid gesloten

Hobbemakade 61-63 Amsterdam
  21. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Magnolia

Een ontzettend leuk en sfeervol ingericht restaurant met een bijzonder prettige bediening, maar het aller belangrijkste: het eten was in één woord geweldig! De combinatie asperges met diverse soorten vis in voor- en hoofdgerecht waren voortreffelijk gekozen en zeer smakelijk. De prijs/kwaliteit verhouding staat wat mij betreft niet ter discussie. Ik kijk naar een volgend bezoek.

22. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor N.C.C. Steakhouse Nashville

Ik had een biefstuk teryaki besteld en kreeg iets van een surf en turf of zoiets. Het meisje kon me niet precies vertellen wat er precies op het bord lag. Nadat de keuken was geinformeerd en men de biefstuk alsnog zou bereiden, werd mij gevraagd of ik niet met de surf en turf wilde beginnen, omdat het anders weggegooid zou worden. Ze was verbaasd dat ik daar niet mee akkoord ging en op mijn bestelling wilde wachten. Deze werd dus bezorgd toen de anderen al ver gevorderd waren. Het eten was prima, maar mijn advies is: geef de bestelling zelf aan de keuken door!

23. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Fortuna

Voor het eerst gedineerd in dit restaurant, maar zeker niet de laatste keer. Voortreffelijke mosselen en zwaardvis gegeten op advies van de eigenaar. Zeer plezierig was ook de vriendelijke bediening. Een aanrader!

24. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Tanteloes
    Internationaal Rhenen

Zondag 20 februari van een heerlijke lunch genoten in een leuk restaurant op een geweldige lokatie langs de Rijn. Jammer dat het te koud was om op het terras te eten, maar dat gaan we deze zomer hopelijk nog eens inhalen. De bediening was zeer prettig.

25. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft Het Oude Politiebureau toegevoegd als favoriet restaurant

Het Oude Politiebureau eetgelegenheid gesloten

€€ -
    Breelaan 2a Ede
  26. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Het Oude Politiebureau

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Alle gerechten waren voortreffelijk bereid. Wel zijn we van mening dat iets meer groente geserveerd had mogen worden. Prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed, prijs/kwantiteit ietsje minder. Over de bediening niets dan lof.

27. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Bij van Boven

Een gezellig restaurant met een mooi gevarieerde menukaart. Wat we voorgeschoteld kregen was bijzonder smakelijk. Alleen een puntje van kritiek op het kaasplankje: van oude kaas dient de korst verwijderd te worden. Desondanks een restaurant om vaker te bezoeken, ook vanwege de zeer prettige bediening.

28. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Hajé De Aalscholver

Op weg naar een concert in het westen van het land is dit een uitstekende gelegenheid om voor niet al te veel geld goed te eten en dat doen we dan ook regelmatig. Tot dusver zijn we nog nooit teleurgesteld. Voor een culinair hoogstandje zoek je ook geen wegrestaurant op. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

29. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Villa Brutus

Slechts 15 minuten van tevoren gereserveerd en gelukkig was er nog een tafeltje vrij, want anders hadden we een heerlijk etentje gemist. Dit restaurant is beslist voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit verhouding van dit sfeervol restaurant is prima. Gelet op de drukte had de prettige bediening de zaken goed voor elkaar. Compliment!

30. K. Wagenaar's profielfoto
    K. Wagenaar heeft Resy's toegevoegd als favoriet restaurant