Activiteiten van jwk

1. jwk's profielfoto
    jwk heeft een recensie geschreven voor Zimpel
    Kleine eetwaren Veenendaal

Gisteravond bij Zimpel gegeten, klein, grappig restaurant. Er was gisteravond life muziek dus we keken uit naar een gezellig avondje.

Tafeltjes staan extreem dicht op elkaar, we hebben onwijs lang moeten wachten voordat we wat drinken konden bestellen waar we dan wel direct excuus voor kregen maar dit is de hele avond zo gebleven! Het duurde allemaal zo lang... Eigenaar/barman/ober is erg druk met de vele mensen die hij kent net als onze serveerster... Je kunt hier prima gaan eten als je er iemand kent, anders moet je toch echt plaats nemen in het vergeethoekje...

Gerechtjes waren lekker, alleen echt aan de prijs doordat het echt voor één persoon is en niet zoals bij tapas dat je wat te delen hebt... Gerechtjes werden alleen aan het eind van de 4 gangen op warme bordjes geserveerd waardoor voorgaande gerechtjes lauw waren en niet warm. Echt zonde, want lekker was het wel.

Wat verder op de avond opeens een enorme stank omdat de bio ethanol brander bij de ingang uit was gegaan. Ik werd hier behoorlijk benauwd van. Bah!

Wat een groot minpunt was is dat er op de site een menukaart staat met eronder de tekst dat per zoveel oktober de nieuwe kaart ingaat maar dat bleek dus een andere kaart te zijn.

Kortom best wel wat dingen die je graag anders ziet op een avondje uit.

2. jwk's profielfoto
    jwk heeft een recensie geschreven voor IJssalon Blaauwberg

Heerlijk ijs, lekker terras er bij echt super!

Alleen irritant dat je er niet kunt pinnen.

3. jwk's profielfoto
    jwk heeft een recensie geschreven voor IJssalon Everto

jwk

Sinds afgelopen jaar is de kwaliteit enorm naar beneden gegaan en de prijs helaas niet!

De prijs/kwaliteit verhouding is echt weg.

Everto is Everto niet meer.

2,5