1. We hebben hier heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en goede service. Bijzonder dat ze op het schoolbord vermelden dat het eten allemaal vers wordt bereid waardoor de wachttijd iets langer is. Dat geeft ons alleen maar vertrouwen en het wachten waard. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Hier komen we zeker nog eens eten!

2. 2 Jaar achter elkaar naar deze regio op vakantie. Tijdens beide vakanties meerdere malen hier gegeten omdat het echt zalig Italiaans eten is! Plezierige sfeer, goed eten en voor een goede prijs. Altijd zit het vol op terras en in het grote restaurant. We verheugen ons op een volgende gelegenheid!

3. Zuid-Amerikaans Veghel

Op terugweg vakantie Frankrijk bij toeval bij dit super sfeervolle Zuid-Amerikaans restaurant terecht gekomen. Zalig gegeten, maar vooral ook de service en gastvrijheid is noemenswaardig! De kok maakte speciaal voor mij een ijskoffie en kwam persoonlijk informeren of ik er wellicht ook slagroom op wilde. Saïd en Chris, jullie zijn zeer goede gastheren. We komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn!

4. Wij zijn zeer gelukkig met dit zeer geslaagde restaurant in "ons" Hoogeveen. De eigenaren en het personeel doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het eten is altijd met zorg bereid en streelt de smaakpappillen. Wij weten altijd wel weer een reden te vinden om ons weer eens gezellig te laten verwennen in dit sfeervolle restaurant.

5. Wat een heerlijke verrassing dit restaurant, de bediening en het fabuleus heerlijke eten! Wij hebben een reden gevonden om vaker naar Sneek te willen. Elk hapje eten v.a. de amuse van het huis (kastanjebrood met allerlei heerlijke sausjes en tappenades) t/m de huisgemaakte bonbons bij de espresso, was een aangename smaak sensatie. De trots en zorg voor elk zelfgemaakt gerecht en de zeer attente bediening maakte dat wij ons werkelijk gastvrij onthaald voelden. Een groot compliment voor keuken en bedienend personeel! Wij komen zeker graag terug.

6. Jutta van den Oord