• Lid sinds 9 maart 2014

Veghel
  3. 9,4

Texas Steak

Sneek

Jutta van den Oord heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Jutta van den Oord's profielfoto
    Jutta van den Oord heeft een recensie geschreven voor Sierra Vista
    Zuid-Amerikaans Veghel

Op terugweg vakantie Frankrijk bij toeval bij dit super sfeervolle Zuid-Amerikaans restaurant terecht gekomen. Zalig gegeten, maar vooral ook de service en gastvrijheid is noemenswaardig! De kok maakte speciaal voor mij een ijskoffie en kwam persoonlijk informeren of ik er wellicht ook slagroom op wilde. Saïd en Chris, jullie zijn zeer goede gastheren. We komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn!

2. Jutta van den Oord's profielfoto
    Jutta van den Oord heeft een recensie geschreven voor Dégust
    Nederlands Hoogeveen

Wij zijn zeer gelukkig met dit zeer geslaagde restaurant in "ons" Hoogeveen. De eigenaren en het personeel doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het eten is altijd met zorg bereid en streelt de smaakpappillen. Wij weten altijd wel weer een reden te vinden om ons weer eens gezellig te laten verwennen in dit sfeervolle restaurant.

3. Jutta van den Oord's profielfoto
    Jutta van den Oord heeft een recensie geschreven voor Texas Steak
    Steakhouse Sneek

Wat een heerlijke verrassing dit restaurant, de bediening en het fabuleus heerlijke eten! Wij hebben een reden gevonden om vaker naar Sneek te willen. Elk hapje eten v.a. de amuse van het huis (kastanjebrood met allerlei heerlijke sausjes en tappenades) t/m de huisgemaakte bonbons bij de espresso, was een aangename smaak sensatie. De trots en zorg voor elk zelfgemaakt gerecht en de zeer attente bediening maakte dat wij ons werkelijk gastvrij onthaald voelden. Een groot compliment voor keuken en bedienend personeel! Wij komen zeker graag terug.