• Lid sinds 14 augustus 2015
  • Leeftijd: 36

Humphrey's

Rotterdam

Justeatit heeft nog geen foto toegevoegd

1. Justeatit's profielfoto
    Justeatit heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Rotterdam

Ik ben nooit zo'n fan geweest van keten restaurants, maar ik denk dat de Humphrey's op de Kop van Zuid hier wel verandering in heeft gebracht.

Eergisteren met 5 man heerlijk wezen eten bij een pracht vestiging gelegen aan de Maas voor de verjaardag van een vriendin. Het interieur straalt heel gepast wat industrieels uit en de sfeer is verrassend intiem voor zo'n grote zaal.

Het eten is lekker straight to the point. Eten zonder poes pas. De kwaliteit is verbazend goed voor het concept dat zij hanteren. 3 gangen diner voor een vaste prijs van €25,95.

Wat het avondje extra bijzonder heeft gemaakt is dat zij met een allergenenkaart werken. Een vriendin van me heeft een glutenvrije dieet. Alle gerechten werden waar mogelijk aangepast en waar wijzigingen in aangebracht werd, werd steeds netjes naar haar toe gecommuniceerd. Zelfs glutenvrij brood werd speciaal voor haar afgebakken! Wat een service!

Personeel is wat aan de jonge kant, maar zij doen er echt alles aan om hun gasten een top avond te bezorgen. Dat was ook te zien aan de feit dat zij zonder enige aansturing sterretjes in het dessert van mijn vriendin hebben gedaan. Echt klasse!

Humphrey's Rotterdam krijgt van mij lekker een dikke 10! Hartelijk bedankt voor een top avond!