Activiteiten van Jurgen

1. Jurgen's profielfoto
    Jurgen heeft een recensie geschreven voor Hong Sheng
    Chinees-Indisch Schijndel

Lekkere tapas! Goede bediening, leuke gastvrouw. Sfeer is ook veel beter na verbouwing! We komen er vaak terug.

2. Jurgen's profielfoto
    Jurgen heeft een recensie geschreven voor De Prins

Wij komen er vaak om te lunchen. Super lekker brood(mandje), goed/vriendelijk personeel, lekker eten. Niet veel keuze en aan de drukke weg. Snap alleen de vrij lage beoordeling niet, het is echt veel beter allemaal.

3. Jurgen's profielfoto
    Jurgen heeft een recensie geschreven voor Sierra Vista
    Zuid-Amerikaans Veghel

Kok/eigenaar super, gezellige sfeer, eten is goed (hoewel champignonsaus en aardappels erg zout waren), jammer dat je niet meer kan kiezen uit de verschillende tapas, bediening onervaren (dame). We komen zeker nog eeens terug, maar voorlopig even niet.

4. Jurgen's profielfoto
    Jurgen heeft een recensie geschreven voor Danny's Eeterij & Tapas

We erg hebben lekker gegeten! De gerechten zijn van zeer goede en lekkere kwaliteit (behalve de spairibs vond ik wat minder). Mooie opgediende kleine schaaltjes met erg veel keuze! Zelfs met seizoensgerechten. Vriendelijk en behulpzame service. Klein minpuntje: wij vonden het tafeltje voor twee personen in de kleine zaal niet zo prettig om te zitten. Verder complimenten en het 3 maanden wachten weer dan waard. We komen zeker weer eens terug!