• Lid sinds 18 juli 2014

Verdi Snackcorner

Breexz

1. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Wat een ontzettende matige zaak. Totaal geen sfeer, driekwart van het personeel zegt geen boe of bah en/of spreekt geen Nederlands, muziekje doen ze ook niet aan, de zaak lijkt op een bij elkaar geraapt zooitje en de stoelen zijn te laag.

Wanneer je naar het toilet gaat is heb je het gelijk een kwartier koud. Je kan beter je winterjas meenemen. Alsof je buiten naar de wc gaat en erg fris zijn de toiletten ook niet.

Het eten en drinken... geëtst bestek, je drinkt uit een theelichtje, het duurt allemaal allejezus lang na de eerste 2 rondes en aan de "noodkaart" voor drinken heb je niets. 4 keer maar aan de gesmolten ijsblokjes begonnen, omdat ik droog stond en een cocktailtje hebben ze ook niet. De combinaties zijn heel matig en veel gerechten worden verpest door sauzen die er niet bijhoren. Eigenlijk waren de voorgerechten en hoofdgerechten het slechtste van alle tapas restaurants die ik ken. Maar je krijgt wel een keer te eten hoor, als je vraagt om dat absurde kaarthoudertje, wat je telkens niet terugkrijgt, waardoor je bestellijstje niet wordt meegenomen.

Een drie voor het, ja de toetjes waren op de cheesecake zonder cake heel erg goed, maar dat was dan ook alles. Het zusje is het geld absoluut niet waard.

1,8
  2. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Verdi Snackcorner

De zaak zelf vind ik niet veel, maar het personeel is uitermate vriendelijk en dat zijn ze altijd geweest. Ik kom al ruim 10 jaar bij Verdi en als ik shoarma wil, dan weet ik waar ik moet zijn!

Ook bij het bezorgen zijn ze altijd even vriendelijk en als ze een keer iets vergeten, dan heb je de keuze of je het later wil hebben of dat het alsnog moet worden geregeld.

3. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Breexz
    Nederlands Tilburg

Hou je überhaupt niet van eten, heb je geen smaak of wil je gewoon veel te veel betalen voor zwaar ondermaats eten, dan moet je hier zijn!

Je slaat allereerst stijl achterover van de prijzen of je nu daar eet of het laat bezorgen, dat maakt niet uit. Je bent teveel geld kwijt en zeker als je begint te eten krijg je daarvan een bevestiging.

De presentatie is prima, de porties zijn goed, maar de hoge bloeddruk is gegarandeerd. Allereerst omdat het eten zoals de friet is verzopen in het zout en daarna omdat je er boos van word.

Gelukkig zijn de spareribs niet droog, nee dat zijn ze wel, maaj je maar geen zorgen. Ze zijn zo droog, zelfs zonder enige kennis en kunde krijg je ze niet zo droog als particulier zijnde. Laat je bezorgen, dan weet je zeker dat de zoete Aziatische marinade (waarschijnlijk gewoon een flesje Soja Ketjap Manis) overal overheen zit. Zorg dat je een kraan of doekjes in de buurt hebt, want schoonmaken zal je.

Je kinderen moeten ook geen smaak hebben. Zijn ze gewend om bij een normale friettent te komen, bestel hier dan geen kroket, want ze gaan zeuren. Veel kinderen zijn niet moeilijk, met dit eten herken je ze niet terug, als ze klagen over de smaak.

Gelukkig hebben ze huisgemaakte brownies. Ik weet niet in welk huis deze waren gemaakt, maar het moest heel ver weg zijn, want aan de buitenkant zagen ze er uit als een verse brownie, maar aan de binnenkant. Heb je nog nooit een krant gegeten, nee, ik ook niet, maar zo moet het smaken. Een kwakje slagroom erbij om het toch nog een beetje extra te verpesten en je bent klaar. De chocoladesaus, een potje is beter en het ijs... Ja, het ijs is wel goed te doen, maar gelukkig zie je daar iets in drijven wat er niet in hoort en ben je ook daar snel klaar mee.

Bij het bezorgen zit alles apart verpakt, veel onnodig plastic dat niets toevoegt en twee zakken/tassen, terwijl het ook in 1 kan.

Echt een tobervaring.

1,2
  4. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven vindt Breexz niet leuk
    Nederlands Tilburg

Jur Walraven

5. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Denny's Toko

Nog nooit zulke droge kip gegeten uit de Surinaamse keuken. Het was zo droog dat ik ben gestopt met eten. Ook de broodjes waren droog en waren oud of te lang ingevroren geweest.

1,6
  6. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Gio's Eethuis

Het eten was absoluut niet warm genoeg, de kipsaté smaakte niet heel lekker (het woord goed wil ik nog niet gebruiken en één van de twee broodjes was hard aan 1 kant, alsof die geroosterd was.

Ook een blikje cola niet gekregen dat ik extra bij moest bestellen, omdat ik door de 5% korting niet aan het bestelbedrag kwam (op Thuisbezorgd overigens wel, want daar krijg je geen korting), dus uiteindelijk ben je duurder uit en krijg je wat je extra besteld niet eens.

3,6
  7. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Burger Business

Bezorging duurde op 23 oktober bijna 30 minuten langer dan gevraagd en aangegeven door de app.

Gevraagd om een aangepaste burger wegens allergie. Die konden we dus weggooien, want alles zat er gewoon op en de winkel was niet bereikbaar. Pech... geld weg... De burger die wel goed was was zo droog als een schoenzool.

Dus concreet proberen ze je dus te vergiftigen (door maling te hebben aan een aangepaste burger) en als ze dat niet doen, dan willen ze je laten stikken (droog eten).

8. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft gereageerd op een recensie van Zoet & Zout

Er zal nog wel slaap in je ogen hebben gezeten. 😂

9. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven vindt de recensie door Myrthe voor Zoet & Zout leuk

Myrthe

Lekkerste lunchzaak in Eindhoven! Onze traditie tijdens het shoppen is een broodje Filet Martino eten en een Latte Machiato drinken bij Zoet & Zout. Het is er altijd goed druk, maar gelukkig is de bediening snel en zeer vriendelijk. Daarnaast zien de broodjes er altijd lekker uit en zo smaken ze ook, voortreffelijk!

10. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven vindt de recensie door Pauline Böhm voor Zoet & Zout leuk

Pauline Böhm

Wat een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een mooie, gevarieerde kaart. Voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel.

11. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven vindt de recensie door Harriette voor Zoet & Zout leuk

Harriette

Weer heerlijk gegeten bij Zoet & Zout na een gezellig dagje shoppen in Eindhoven!!

12. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft gereageerd op een recensie van Zoet & Zout

Wel fijn, meer plek voor mensen met begrip.

13. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Zoet & Zout

Gisteren weer wezen eten. Het was weer stampvol. Het eten was weer prima en het personeel was weer vriendelijk.

Het enige minpuntje: al die spinnenwebben die je zag hangen in de hoek waar wij zaten. -1.

Ik hoorde ook veel mensen klagen dat bestellingen verkeerd waren. Allebei de tafels naast ons kregen naar eigen zeggen iets verkeerd. Wat mij wel opviel is dat de bestellingen niet herhaald werden. Misschien een idee ter verbetering. Het is toch zonde als je gerechten voor niets serveert en daarna weg kunnen.

Van mij sowieso een ruime voldoende. Succes met het nieuwe pand en tot de volgende.

14. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor 't Zand

De bestelling werd verkeerd opgenomen, alles verzopen in de saus en de milkshake was meer een veel te pure melkshake.

Qua sfeer... het personeel zegt geen boe of ba als je binnenkomt of gaat en een glimlach kan er ook niet vanaf.

4,1
  15. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Bolle
    Eetcafé Tilburg

Dit weekend en vorig weekend wezen lunchen. De bedienster was een topper. Ze had ons zelfs onthouden.

Uitsmijter was stukken beter dan de keren ervoor. De bediening was beide keren snel.

Enige minpunt is de tosti itske. In tegenstelling tot een half jaar geleden zit er weinig en te weinig beleg op.

16. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Burger Business

Goed eten, maar het woord secuur is onbekend. Eten besteld en in plaats van een beef burger zonder ui, kregen we hem met. Gelukkig zag ik het, want ik bestel niet voor niets iets anders.

Drinken vergeten en verkeerd drinken geleverd.

Ik wist niet dat je zoveel fout kon doen bij twee burgers.

Een troost was de friet en het vlees. Beide erg goed.

17. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Ribs Factory

Vooraf een plankje brood. Het concept is blijkbaar veranderd en het nieuwe brood wordt alles behalve gaar van binnen. Gelukkig werd er niet moeilijk gedaan en wisselde ze het voor chicken wings.

De spareribs waren best aardig, maar de friet was slecht. Zeer vet te rauw.

Een burger verzopen in de BBQ saus.

Jammerlijke ervaring!

18. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven vindt de recensie door Robert Wubkes voor Ribs Factory leuk

Hartstikke slecht eten, patat te vettig, biefstuk veelste klein en pik zwart, en er staat bij Zaanse mayonaise maar je krijgt gewoon vieze duitse vettige rommel, ik kom hier echt nooit meer, nog NOOIT zo slecht gegeten

1,1
  19. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft gereageerd op een recensie van De Zeven Geitjes

Wat een kolder zeg. Het personeel was gewoon voor 75% ongeïnteresseerd.

En die koekjes krijgen prima de kans om oud te zijn, want dat waren ze.

20. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Thrill Grill

De steak was erg mals en erg lekker. De saus was goed. Een halve krop bruine sla had niet gehoeven.

Daarin tegen was de friet erg hard en erg zout, maar na dit gemeld te hebben werd dit gecompenseerd door een gratis dessert.

De burger was te rauw en het hele gerecht was mij te flauw. Veel saus en een heel klein beetje kaas. Het geheel deed afbreuk aan een goede smaakverhouding.

Het personeel is erg druk, maar wel super vriendelijk en opmerkingen worden direct ter harte genomen.

Ondanks dat ik persoonlijk niet heel lekker heb gegeten vind ik het een leuke sfeervolle zaak.

21. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor De Smuller

De eigenaar is er vriendelijk en maakt een praatje met de klanten. Het ziet er allemaal erg schoon en mooi uit.

Gewoon een dikke prima.

22. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft gereageerd op een recensie van De Zeven Geitjes

Heel fijn dat de koffie fairtrade is.

Zo vers de koekjes niet, of het pak was niet meer vacuüm of ze waren gewoon echt oud.

Wat betreft de drukte... het was niet druk en vrolijk was de bediening zeker niet.

Goed dat je ziet dat ik 'slechte' recensies plaats. Ik plaats recensies naar de ervaring. De ervaring bij jullie was jammerlijk. Je hoopt natuurlijk op een goede recensie, maar die krijg je niet als het personeel zo omgaat met de klanten en de producten matig zijn.

23. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor De Zeven Geitjes
    Pannenkoekenhuis Tilburg

Eten en drinken is standaard. Van die koffie die het niet is met een lekker oud koekje erbij. Soms is het beter, maar over het algemeen matig.

De bediening is bedroevend. Alleen die jongen die er loopt bediend persoonlijk. De rest kijkt vaak nog niet eens.

Gelukkig is het voor kinderen erg leuk, dus krijgt de sfeer een 7.

24. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven vindt de recensie door Anoniem voor De Zeven Geitjes leuk
    Pannenkoekenhuis Tilburg

Wij zouden ons trouwfeestje hier geven. Alles was tot in de puntjes afgewerkt, besproken. Twee keer om de tafel gezeten en de bevestiging gekregen dat onze avond geregeld was. Enkel het aantal gasten moest nog doorgegeven worden, een week van te voren.

Worden wij een maand van te voren gemaild, dat onze optie is komen te vervallen. Ze hadden een feest van 150 man over onze avond heen gepland. Want, zo bleek toen wij belden voor opheldering: "Als je zelf een bedrijf zou hebben zou je snappen dat dit meer inkomsten zijn." Onbeschoft, zelfs geschreeuw door de telefoon wanneer je samen tot een oplossing wil komen.Ben blij dat zij geen cent van ons spaargeld gekregen hebben en we zullen hier ook nooit meer een cent naar toe brengen.

Wat een respectloze manier van met je klanten om gaan.
    Het ziet er allemaal zo mooi uit, maar schijn bedriegt achter de horeca- glimlach van de uitbater.

25. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven vindt de recensie door Paul voor Family leuk

Na een vorige teleurstelling weer eens geprobeerd. Carpaccio, lekker als je van schnitzel houdt zo dik en imitatie, groente in overvloed.Tomatensoep uit blik. Kapsalon is aanrader, als je tenminste de olie van je auto moet verversen, friet drijft in het vet, maar dan ook echt in een zwembad. De oma friet is gewoon week en snot, geld ook voor mixedgrill. Vlees is in massa klaar gemaakt en in magnetron opgewarmd, alleen friet lijkt vers. Wat wil je na hoofdgerecht, toetje dus ijskaart gevraagd, is er geen ijs, wil je nu verdienen of niet.
    Paar tips:
    - zorg voor schone en stabiele tafels.
    - afdrogen bestek doe je in keuken niet tussen de klanten.
    - vegen terras oke maar met vuil door zaak lopen nee, zet vuilnisbak buiten.
    - zorg dat personeel niet over andere klanten roddelen, zodat klanten het horen.

De prijs is goed, maar mag niet inhouden dat we ons moeten laten afschepen met kwaliteit die van de supermarkt komt. Voorlopig slaan we de deur van deze magnetron fabriek over.

26. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Breeze

De sfeer is goed, maar het eten is niet speciaal en zeker niet voor de prijzen. Ook de service laat zeer te wensen over. Het duurt allemaal erg lang en een begroeting is ver te zoeken.

4,7
  27. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Flow
    Internationaal Nijmegen

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Nog niet zo goed ontbeten.

28. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Martin's Place

Gewoon een snackbar waar ze weten hoe het werkt. Niet te druk, dus een praatje maken. Prijzen zijn ook prima en het ziet er verzorgt uit.

29. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven heeft een recensie geschreven voor Notting Hill

Matig eten. Oosterse Spareribs met een laagje jus/water, een bonk rijst, een zak taugé en blokken spareribs vlees.

De biefstuk was goed, maar de groenbruin achtige bloemkool was niet lekker en leek aangebakken.

Alles bleef lang staan en het duurde lang voordat je werd geholpen.

4,5
  30. Jur Walraven's profielfoto
    Jur Walraven vindt de recensie door Theo voor Bistro de Eeterij leuk

De bediening was onpersoonlijk. Het eten was niet erg lekker. Geen groenten. Het sausje bij de frites was onsmakelijk. We komen niet terug.

Meer updates