• Lid sinds 10 augustus 2012

Melograno

Hilversum

Peking

Assen

Julian heeft nog geen foto toegevoegd

1. Julian's profielfoto
    Julian heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Assen

Na hier al een tijdje niet gegeten te hebben, toch maar weer geprobeerd.. Helaas is de zaak nog verder afgegleden. Foe Yong Hai zonder saus, Babi pangang van slechte kwaliteit, Pisang goreng melig. Voor de mihoen betaal je extra maar deze bestaat meer uit paprika en taugé dan mihoen welke niet eens gebakken is. De taugé vind je overigens in alle gerechten rijkelijk terug. Het geheel was smakeloos. Voordeel van de twijfel maar dit was de laatste keer.

4,7
  2. Julian's profielfoto
    Julian heeft een recensie geschreven voor Melograno

Afgelopen week hier met mijn vrouw en twee kinderen gegeten. Onlangs zijn we naar Spanje geweest en hebben daar genoten van al de heerlijkheden die het land te bieden heeft. Helaas voor ons was het eten in de verste verte niet te vergelijken, maar was het ronduit slecht. Het eten leek mij allemaal ontdooid en opgewarmd, niks vers te bespeuren. Slecht van smaak en het had zeker niets met Spaans en tapas te maken absolute afrader dus. Onbegrijpelijk dat de kok dit eten op tafel durft te zetten. Een grote teleurstelling dus voor het hele gezin die weer goedgemaakt moest worden met de gele 'M'..