• Lid sinds 24 juni 2012

Watermolen Bels

Mander

Juffrouw doddel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Juffrouw doddel's profielfoto
    Juffrouw doddel heeft een recensie geschreven voor Watermolen Bels

Al vele jaren komen wij bij dit restaurant. Meestal gaat het goed. Gister echter moesten wij zo verschrikkelijk lang op ons eten wachten, ca. een uur, en toen kwam voor slechts 2 van de 4 personen de maaltijd. Dus konden we nog langer wachten. Er iets van gezegd.. antwoord: "Ja, het is nog niet klaar". Tja, de sfeer was toen niet meer goed. Het was net of alle andere gasten voor gingen. Wij voelden ons tweederangs gasten. De eigenaar zat doodleuk aan tafel bij een luidruchtige groep. Niemand kwam vragen of we misschien nog iets te drinken wilden. Bij het afrekenen nogmaals geklaagd. De serveerster weer weg. Wachten. En toen kwam het verlossende woord uit de keuken: we kregen een drankje aangeboden. Dat hebben we toch maar afgeslagen, wie weet hoe lang we daar weer op zouden moeten wachten. Liever hadden we gehad dat de eigenaar zelf ook even met ons was komen praten, maar dat durfde hij blijkbaar niet. Wij hebben het idee dat Bels teert op grote successen uit het verleden. Voorlopig zien ze ons daar niet weer! Wij hadden geen leuke avond. Jammer hoor.