• Lid sinds 24 juli 2012

De Zeemeeuw

Noordwijk

JP heeft nog geen foto toegevoegd

1. JP's profielfoto
    JP heeft gereageerd op een recensie van De Zeemeeuw

Beste Jan,

Mooie reclame berichtje, Wij van WC eend adviseren WC eend!

Je slaat de spijker op zijn kop! Als jij en jouw vrouw er zijn is jullie paviljoen de beste die ik ken.
    Het door mij beschreven voorval was tijdens jou (welverdiende) vakantie.
    Als ik dan netjes bij jou een klacht indien en ik krijg geen excues maar een berichte dat je er niet bij bent geweest en dus niet kan oordelen, daar ga je mank!
    Nu een reactie op mijn klacht schrijven maar niet een reactie aan mij is jammer, maar jij kiest voor een publieke "klachtafhandeling" waar je met een excus en verdiepen in mijn klacht gewoon een goede klant had kunnen behouden.
    Dit is geen klachten oplossen maar pure struisvogelgedrag.

Jouw personeel heeft er een potje van gemaakt tijdens jou vakantie! Inclusief jouw dochter, jammer dat je dat niet wil inzien. Het zou jouw paviljoen nog veel beter kunnen maken dan het al is!

Je kent mijn telefoonnummer en e-mail mocht je nog een passende reactie willen geven.

Veel succes met jouw paviljoen!

2. JP's profielfoto
    JP heeft gereageerd op een recensie van De Zeemeeuw

Voor de volledigheid en eerlijkheid hierbij de reactie welke ik van Jan heb mogen otvangen op mijn klacht

<<Beste J....,

Uiteraard is het altijd spijtig om met de inhoud van een dergelijke mail geconfronteerd te worden. Daar waar mogelijk proberen we een en ander te achterhalen en/of te herstellen.

Ik ben net terug van een korte vakantie.

Gezien het feit dat de medewerker waar je het over hebt op dit moment op vakantie is, kan ik zelf niet navragen wat er is gebeurd. Mijn jongste dochter stond vorige week achter de bar en heeft het verhaal aan de desbetreffende medewerker verteld. Deze snapte niets van de inhoud van de mail.

Mijn jongste dochter was zeker van plan om even naar u toe te komen, maar ze had eerst nog een paar drankbestellingen die gemaakt moesten worden. Voordat ze daarmee klaar was, was u al weg.

Helaas kan ik op dit moment niet verder nagaan wat er precies is misgelopen/fout gegaan.

We proberen het uiteraard iedereen naar zijn of haar zin te maken en hopen dat ons personeel dat ook doet als wij weg zijn. Gezien u in het verleden vaak tot tevredenheid bij ons in het paviljoen verbleven bent, hopen we dat u dit in de toekomst nog steeds blijft doen.

Jan Klinkenberg

3. JP's profielfoto
    JP schreef:

Beste Jan,

Mooie reclame berichtje, Wij van WC eend adviseren WC eend!

Het door mij beschreven voorval was tijdens jou (welverdiende) vakantie.
    Dit is geen klachten oplossen maar pure struisvogelgedrag.

Veel succes met jouw paviljoen!

4. JP's profielfoto
    JP heeft een recensie geschreven voor De Zeemeeuw
    Internationaal Noordwijk

JP

Leuke plek, jammer dat het personeel te lui is om te werken, Als ik vervolgens de eigenaar om uitleg vraag via e-mail krijg ik een jammerlijk mailtje terug dat hij niet precies weet wat er is gebeurt dus kan hij niets doen?? Blijkbaar is dat zijn manier van werken en heeft zijn personeel zich aangepast. Jammer jammer jammer!
    Kaartjes op de tafel waarin hij vraagt om een mening staan daar blijkbaar voor Jean lettre de beurre.