Activiteiten van Jp. Brasser

1. Mooie opgediende borden, goed verzorgd, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.

2. Al verschillende keren dit restaurant bezocht, met de honden, altijd vriendelijk… maar vooral steeds uitstekend gegeten!

3. Jp. Brasser's profielfoto
    Jp. Brasser vindt de recensie door Dylan voor Restaurant Het Verschil leuk

Ben bij het verschil wezen eten en het was heerlijk. Goeie sfeer goed eten. Het was een geweldige avond.

4. Jp. Brasser's profielfoto

Beste Werner.

Dank u wel voor het reageren en feedback.

Dit is hoe ik het maak en serveer. Helaas kan ik niet voor alle monden koken.

De manier die u beschrijft. Vind ik zelf ouderwets, daarom pas ik goeten en garnituur toe die ik er bij vind passen. En meet van deze tijd.

Mocht u in de toekomst nog eens komen eten. Gewoon even aan geven. Sla of een salade er bij ipv garnituur is geen probleem.

Hopelijk tot binnenkort.

En mooi en gezond 2019 toegewenst.

5. Jp. Brasser's profielfoto

Beste Dylan.

Dank u wel voor de lieve woorden en fantastische recensie. Graag tot binnenkort.

Wij wensen u een mooi en gezond 2019 toe.

6. Jp. Brasser's profielfoto

Beste Werner.

Fijn dat je ons restaurant hebt bezocht, en de moeite hebt gedaan om de ze recensie te schrijven.

Onze garnituur wordt dag vers gemaakt, elke groente zijn eigen bereiding en smaak geving.

Zou u mij ook kunnen wat meer feedback kunnen geven? En kunnen vertellen wat u er ondermaats aan vond. Vond u het te weinig? Of niet naar uw smaak?

Wij waarderen uw mening, kwaliteit staat ons hoog in de vaandel.

Hoop van u te horen, en hopelijk tot binnenkort.

7. Jp. Brasser's profielfoto

Beste Norbert.

Bedankt dat u naar ons restaurant bent gekomen met tweede kerst en dat u de tijd heeft genomen om deze fantastische beoordeling te schrijven. Altijd fijn om waardering te lezen en horen. We hopen u snel weer te zien!

Alvast een mooi en gezond 2019 toe gewenst.

8. Jp. Brasser's profielfoto

Beste Simone.

“Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Het personeel zijn zo vriendelijk, mede omdat onze gasten geweldig zijn en mede dankzij u. We hopen u snel weer te zien!”

Met vriendelijke groet.
    John chefkok bij het verschil in zoutelande

9. Jp. Brasser's profielfoto
    Jp. Brasser vindt de recensie door Norbert voor Restaurant Het Verschil leuk

Zeer geslaagde tweede kerstavond gehad met heerlijk eten en een lekkere wijn. Kom er al jaren en ook dit keer weer zeer goed!

10. Jp. Brasser's profielfoto
    Jp. Brasser vindt de recensie door Simone voor Restaurant Het Verschil leuk

Heerlijk gegeten bij restaurant t verschil. Voor de kinderen is er een speelhoek gerealiseerd waar ze heerlijk hun gang kunnen gaan. Zeer vriendelijke bediening en goede service. We gaan zeker nog een keer terug!

11. Jp. Brasser's profielfoto

Beste Mieke.

Bedankt dat u naar ons restaurant bent gekomen en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Vervelend te horen dat het niet is bevallen. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.

Zou u wellicht meer feedback kunnen geven, wat u had, niet goed was, en of u zou willen zien veranderen. Kwaliteit en een tevreden gast staat ons hoog in de vaandel.

Met dat gezegt te hebben. Misschien terug sturen? en of aangeven bij de bediening. Zodat wij het gelijk kunnen oplossen voor u en uw gezelschap.

Hopelijk tot de volgende keer.
    Met vriendelijke groet

12. Jp. Brasser's profielfoto

Beste gast.

We zijn enorm blij dat we u in ons restaurant van dienst konden zijn…
    we hopen u binnenkort opnieuw te zien en uw ervaring te verbeteren, want kwaliteit staat ons hoog in de vaandel. Misschien kunt meer feedback geven wat er hard aan de vis was? De structuur, te krokant of te droog?

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons.”

Met vriendelijke groet.
    John chefkok bij het verschil.

13. Jp. Brasser's profielfoto

Beste Marleen.

En wat jammer te lezen dat u dit keer niet bevallen is. In verneem dat een doorbakken diamant haas had die niet naar wens was, ik begreep te donker en of hard?
    Dit is helaas vaak het geval met doorbakken gepaard met te droog. In het vervolg mocht u nog zo vrijgevig te nog een keer te komen. Kunnen we in ons sous-vide systeem maken als u het dan bij de reserveren aangeeft.

Onze meest belangrijke drijfveer is dat onze gasten zich comfortabel voelen, en onze kwaliteit staat ons hoog in de vaandel en zullen we altijd ons best er voor doen met ons zeker wel bekwaam personeel, dus daarom waarderen we uw opmerking

Hopelijk tot de volgende keer.
    Met vriendelijke groet.
    John chefkok bij het verschil.

14. Geert De Vulder

Prima onthaal en service aan tafel. Verrukkelijk eten. Heel verse ingridienten. De gerechten wordt heel mooi gepresenteerd en tot in detail afgewerkt!

15. Jp. Brasser's profielfoto
    Jp. Brasser vindt de recensie door Jiri De Beule voor Restaurant Het Verschil niet leuk

Jiri De Beule

De bediening was vrij laag van niveau en het eten maar zo zo. De risotto dreef in de olie en de vis was zeker te ver gebakken. Het kon dus allemaal veel beter... :-(

3,7
  16. We hebben heel lekker gegeten! Bediening was zeer goed! Door het mooie weer van voorbije weekend hebben we buiten op het terrras kunnen eten, heel gezellig. Een echte aanrader!
    Wij komen zeker terug als we nog eens naar Zoutelande komen!

17. Jp. Brasser's profielfoto
    Jp. Brasser vindt de recensie door Marin voor Restaurant Het Verschil leuk

Mooi en verzorgd restaurant.
    Mooie kaart. Fijn personeel, vriendelijk.
    Goed gegeten echt een aanrader.

18. Jp. Brasser's profielfoto
    Jp. Brasser vindt de recensie door c.roozen voor Restaurant Het Verschil leuk

c.roozen

Prima, en royale portie. Leuk geserveerd.

19. Betty de Jaeger

Lekker eten in ern prettige ambiance. Altijd weer fijn om hier terug te komen!

20. Jp. Brasser's profielfoto
    Jp. Brasser heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Verschil

Geweldig restaurant.

Mooi interieur niet te chic, zeer aardig en bekwaam personeel. Je wordt gewoon leuk aangesproken, niet dat stijve gedoe. Je voelt je welkom.

Begreep dat ze een nieuwe keuken team hebben, en wat een aanwinst.
    Je wordt echt verwend. Met kennis bereid.
    Fris, vers en modern gepresenteerd. Zelfs de chef kwam vragen of alles naar wens was. Hoe leuk is dat.

Al met al een echte aanrader. Wij proefden het verschil hahaha.
    Wij gaan hier zeker nog vaker komen.

Oudere updates

Meer updates