• Lid sinds 6 augustus 2011

Rossetti

Veghel

Top

Den Bosch

joyce heeft nog geen foto toegevoegd

1. joyce 's profielfoto
    joyce heeft een recensie geschreven voor Al Mundo
    Mediterraans Den Bosch

Inmiddels al 2 keer bij El Mundo gegeten. Mijn verwachtingen lagen niet echt hoog voor de lage prijs die je betaald voor het eten. Echter hebben ze momenteel al 2x mijn verwachtingen zwaar overtroffen.

Ze hebben een uitgebreide menukaart waardoor ik toch iedere keer voor iets anders ga, omdat er zoveel overheerlijke keus is. De eigenaar en het personeel is zeer vriendelijk! Ik heb het gevoel dat er niet bewust voor 'goedkoop jong' personeel gekozen is, maar wel degelijk voor bekwame twintigers! Super, ik vind dat je restaurant valt of staat met je personeel! Dik in orde bij Al Mundo.

De enige tip die ik kan geven is: Pas je logo aan! Er staan spelfouten in (het is MediterraanS restaurant ipv Mediterraan restaurant) en het logo is meer een logo voor een plaatselijke shoarmatent (wat mijn verwachting de 1e keer ook was toen we daar naartoe gingen).

Mijn vriend en ik zijn echte fijnproevers, maar momenteel echt Al Mundo fan!! Goed gedaan, ga zo door!

2. joyce 's profielfoto
    joyce heeft een recensie geschreven voor Top
    Nederlands Den Bosch

Prima gegeten, goede service en constant!

3. joyce 's profielfoto
    joyce heeft een recensie geschreven voor Il Brigantino

(h)eerlijke en lekkere keuken!

4. joyce 's profielfoto
    joyce heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Baron

Een leuke toko met verschillende prijsklasses. Je kunt hier erg lekker eten. Verder is er een uitgebreidde koffie/thee met een lekkere koekjes/bonbon plaat erbij. Zo'n uitgebreid assortiment krijg je nergens.

Helaas wordt het verwarmd terras niet goed in de gaten gehouden, waardoor je vaker lang op je drinken moet wachten.

5,7
  5. joyce 's profielfoto
    joyce heeft een recensie geschreven voor Pasta en Pesto

Ik ben erg tevreden over de ruime keus en het geweldige concept van pasta en pesto.

De service is zelfs zo snel dat je naar mijn gevoel té snel buiten staat, haha!

6. joyce 's profielfoto
    joyce heeft een recensie geschreven voor Rossetti

Echt een geweldige tent die gebruik maakt van een steenoven én verse spullen. Heel anders dan de andere italiaan in veghel. Helaas zijn de deuren van dit restaurant gesloten wegens de weinige klandizie. Erg jammer er gaat een goede tent verloren!

7. joyce 's profielfoto
    joyce heeft een recensie geschreven voor Hoogh Bezoeck

Jammer dat de kip 'zoetzure' saus gewoon gekocht lijkt bij de loempiaboer tegenover dit restaurant. De kip was daarnaast erg droog en dreef gewoon in de saus. Niet voor herhaling vatbaar!

8. joyce 's profielfoto
    joyce heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Ik ben 3 keer bij Gossimijne wezen eten.

Ik vind het een leuk concept maar erg eentonig van smaak, hierdoor ga ik liever bij een ander tentje eten in Veghel en probeer ik Gossimijne over te slaan.

6,1
  9. joyce 's profielfoto
    joyce heeft een recensie geschreven voor Haciënda San Juan

Ik ben al meerdere malen hier wezen eten (met de nieuwe kaart). Ik ben er erg tevreden over. Met name de fiesta camerones is een aanrader (gamba's op 2 verschillende wijzen bereid).

Het is wel een restaurant waar je naar toe moet gaan als je honger hebt (vanwege de grote porties van bijv. Het voorgerecht) en waar je naar toe moet gaan wanneer je de tijd hebt om uit te gaan eten. De bediening is niet traag of sloom maar je zit daar in een gezellige mood waardoor je blij bent dat niet alles razendsnel komt.

Ik vind het zeker een aanrader voor iedereen, jammer van eerdere slechtere recensies!