• Lid sinds 24 februari 2015

De Horlogerie

Culemborg

Josje Knobbout heeft nog geen foto toegevoegd

1. Josje Knobbout's profielfoto
    Josje Knobbout heeft een recensie geschreven voor De Horlogerie

Het was op een maandag, het was rustig. We werden uitermate vriendelijk en voorkomend bejegend door alle mensen die daar werkten op dat moment. De kaart is klein en dat bevalt me. De kok heeft speciaal voor mij een proefgamba'tje gemaakt om te bewijzen dat ie het kon. Dat vond ik prachtig. Het eten was in 1 woord prima, alles was goed van smaak en goed op temperatuur, ook de porties waren voor ons precies goed. Ook het tempo paste bij ons, een mooi gemiddelde. Kortom: wij gaan terug en nou maar hopen dat dit zo door mag gaan, dan hebben wij weer een restaurant in de buurt waar we ons prettig voelen. Wij vinden dit echt een aanrader.

2. Josje Knobbout's profielfoto
    Josje Knobbout vindt de recensie door vdbergfamilie voor De Horlogerie leuk

Een geplande snelle hap werd een culinaire gezelligheid! Maanden geleden waren we hier al, niet onder de indruk, maar sindsdien is er een nieuwe chefkok gekomen, die van een etablissement komt waar we al jaren lekker eten. We planden alleen een hoofdgerecht, maar de aanblik van t bord deed onmiddelijk anders beslissen: buiten de kaart om hadden ze een aardappel-prei soep met gamba's. Door ons beiden besteld met als mededeling dat mijn tafelgenoot geen schaaldieren mag: werd een zalig ossenhaas spiesje voor in de plaats geserveerd! Het hoofdgerecht: lamsstoof met couscous is zeer goed bereid. Voor een toe hebben we geen ruimte meer, maar we komen zeker terug om eens een toetje te nuttigen! In plaats daarvan een goede koffie met wat lekkers -helaas niet huisgemaakt- erbij, en ontzettend aardige en attente bediening. Het was niet druk, maar zo te proeven is dat omdat het een nieuwe zaak is. Zal snel vol lopen!