1. Wij hadden voor onze verjaardag een bon gekregen van Giftforyou voor een etentje (hoofdgerecht). Deze bon kostte de gever € 37,- . Bij het reserveren werd ons gezegd dat wij voor € 8,50 / persoon extra voorgerecht en toetje mochten nemen. Bij aankomst nog eens geïnformeerd en ja dat kon.
    Wij kregen de kaart van het driegangenmenu aangereikt (niet de à la carte kaart) en mochten daar ons voorgerecht, hoofdgerecht en toetje uit kiezen. Nu even een rekensommetje. Als we geen bon hebben dan had ons dat gekost: 2x een 3-gangenmenu = €43,-.
    Wij hadden een bon van € 37,- en moesten extra betalen 2 x € 8,50 en dat is samen € 54,- dus € 11,- teveel.
    Onbegrijpelijk. En als slotakkoord stonden het voorgerecht en toetje ook nog eens voor een losse à la carte prijs op de rekening, dus was de rekening nog een stuk hoger. Dat werd wel gecorrigeerd na mijn opmerking maar ik had niet het gevoel dat het een vergissing was.

Resumé: Het etentje wat een uitje zou moeten zijn werd er een met een vervelende nasmaak. En dat kwam nu eens niet van het eten want dat was alleszins redelijk. Als potentiële klant werd ik iemand die er echt niet meer kom.

Jammer.