• Lid sinds 31 juli 2020

De Vordense Pan

Vorden
  2. De Vordense Pan

Vorden

Jos heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor De Vordense Pan
    Pannenkoekenhuis Vorden

Jos

Allereerst hebben wij via Google internet gereserveerd bij de vordense pan.
    En wel 23 juli om 20:43 om op 31 juli lekker te gaan uiteten bij de vordense pan.
    Ik krijg al heel snel een bevestiging dat de reservering goed is verlopen en de datum was oke.
    Juist op de dag dat wij aankomen is het terras aardig bezet en zien een tafel met gereserveerd staan in de schaduw.
    Het was op dat moment best warm tegen de 30 graden.
    Dus wij kozen om in de schaduw te zitten op de plaats van reservering.
    De serveerder spreekt ons aan en meld ons dat wij binnen een plaats hadden gereserveerd.
    Ik zei daarop dat me dat verbaast want dat heb ik tijdens de reservering nooit hoeven invullen.
    De eigenaar kwam en die zei dat ik binnen kon gaan zitten maar dan wel mijn Handen invecteren met zeep.
    Waarop ik zei nee want ik wil buiten zitten.
    Maar er was geen plek meer wel bood hij ons een plek aan in de zon want er gingen mensen weg.
    Ik zei later kunt u het boordje reserveren op de tafel niet verplaatsen zodat we dan alsnog buiten kunnen zitten.
    En toen zei hij dat hij met ons niet meer in discussie wilde gaan dat is wat hij ons aanbood en daar konden we het mee doen.
    Terwijl het zo simpel had kunnen gaan.
    Bij deze vindt ik dit handelen van deze eigenaar zo slecht dat ik er absoluut nooit meer zal komen.
    M v g jos.

2. Jos's profielfoto