• Lid sinds 21 januari 2014

Vesta

Nederasselt

Snackbar Zuiderpoort

Wijchen

Joris heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joris's profielfoto
    Joris heeft een recensie geschreven voor Snackbar Zuiderpoort

Slechte kwaliteit friet die vaak nog half rauw is.

2. Joris's profielfoto
    Joris heeft een recensie geschreven voor Vesta

Joris

Na een aantal negatieve ervaringen gehoord te hebben die toevallig(?) allemaal over de vrijdagavond gingen, heb ik hier op een zondag erg goed gegeten. Eten van goede kwaliteit, een leuke kaart, snelle bediening en gezellig.

Één puntje van kritiek: Het brood was veel te veel (2 flinke boeren broden met 8 personen). Het was droog en het was lastig te snijden. Ik zie voortaan liever een lekker vers brood dat al is voorgesneden of in ieder geval wel makkelijk te snijden is.

Tip: Seizoensgerechtjes toevoegen aan de kaart. Dit houdt de variatie er een beetje in. Voor wat ik me nog kan herinneren stond er alleen een seizoenssoep op.

Verder niets mis mee en zeker eens gaan eten. Ik kom zeker nog terug!

3. Joris's profielfoto
    Joris heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Wijchen

Joris

Ik ga hier niet meer eten na 2 negatieve ervaringen.

Vorige week met 9 personen wezen eten. Drie schnitzels die taai, smakeloos en op sommige plaatsen aan de buitenkant nog wit bijna wit waren. De friet leek wel meerdere malen opgewarmd te zijn, want deze was taai en verschrompeld. Hoe moeilijk kan het zijn om een fatsoenlijke schnitzel en friet te serveren... De varkenshaassaté was nog zo rood als biefstuk van binnen en de salade met noodles en beef erin was vrij smakeloos.

Je krijgt hier pre-mix/spuit frisdrank waar totaal geen prik meer op zit en de wachttijden zijn hier erg lang ten opzichte van andere restaurants.

Positieve punten: De vissalade en de soep waren lekker en het personeel was vriendelijk.

Conclusie: Vervang de kok door een ervaren kok met passie voor zijn werk!

4. Joris's profielfoto
    Joris heeft een recensie geschreven voor Q, vanouds Qke-leQ

Joris

Het was opnieuw weer heerlijk. Goedkoop, goede kwaliteit en veel!

5. Joris's profielfoto
    Joris heeft een recensie geschreven voor Q, vanouds Qke-leQ

Wij hebben hier geweldig lekker gegeten met 5 personen en ik ga er zeker een keer terug. Als ik 2 puntjes van kritiek mag benoemen. 1. Het stonk verschrikkelijk op de wc's en deze lucht trok ook het restaurant in (vooraan)! Niet echt smakelijk. 2. Het personeel had wat vaker mogen vragen of we nog wat te drinken wilden. Hier is extra omzet te behalen. Verder zeker een aanrader hoor!