• Lid sinds 8 juni 2010

Vincent City Lounge

Den Burg

Tasty Thai Maastricht

Maastricht

jorgen heeft nog geen foto toegevoegd

1. jorgen's profielfoto
    jorgen heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Op Carnavalszondag met 15 man gegeten. Keurige zaak en prima eten. Maar de eigenaar ergerde zich duidelijk aan ons gezelschap. Iemand die een stoel pakte ( de jarige van het gezelschap notabene) die vrij leek te zijn, werd niet gevraagd om die stoel terug te zetten omdat die stoel nodig bleek te zijn maar werd meteen afgesnauwd. Dat is niet nodig. Kennelijk wat last van stress want personeel kreeg ook regelmatig een snauw. Dat is onnodig en jammer. Als je niet tegen carnaval vierders kunt moet je misschien gewoon dicht blijven met carnaval. Dus een dikke plus voor het eten maar helaas een onvoldoende voor het gastheerschap.

2. jorgen's profielfoto
    jorgen heeft een recensie geschreven voor Vincent City Lounge

jorgen

Heerlijk gegeten en super verzorgd door een gepassioneerde Vincent.

3. jorgen's profielfoto
    jorgen heeft een recensie geschreven voor Tasty Thai Maastricht

Onze vaste Thai even verderop was dicht, dus zijn we uitgeweken naar dit adres. Ondanks dat we duidelijk hadden aangegeven dat we eerst de voorgerechten wilden en dan pas de rest, kregen we alle bestelde gerechten ongeveer tegelijk op tafel. Smaak was prima, maar niet meer dan dat. Al met al gaan we voortaan toch weer naar ons oude adres.

4. jorgen's profielfoto
    jorgen heeft een recensie geschreven voor Oud Wielder

Het is meer cafe dan eetgelegenheid; daar is op zich niks mis mee natuurlijk. Maar de lucht van verschraald bier is wel wat nadrukkelijk aanwezig. Kindermenu bestaat enkel uit snacks...jammer. Was overigens de kleinste kroket die ik ooit heb gezien. Verder was er weinig op aan te merken; prima biefje met saus uit een pakje of potje, frisse salade en puntzakje friet.

5,3
  5. jorgen's profielfoto
    jorgen heeft een recensie geschreven voor Pêt Thai

Lekker gegeten. Vooraf loempia en viskoekjes, daar was ik niet heel erg van onder de indruk. Vervolgens soep met scampi, paddestoelen en kokosmelk. Tamelijk pittig maar een heerlijke smaakexplosie. Daarna gele curry met biefreepjes en gebakken rijst. Erg lekker. Wat je niet op eet krijg je in zakjes mee. Normaliter doe ik daar niet aan maar dit keer hebben we het meegenomen zodat de achterblijver thuis er ook van kon genieten.

Akoestiek kan beter, het was erg druk en het geluid wordt niet gedempt zodat je je eigen woorden amper verstaat. Inrichting is erg sober. Bediening is heel vriendelijk en correct.

We gaan er zeker nog eens eten.

6. jorgen's profielfoto
    jorgen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Chambor

jorgen

Lekker gegeten. Verse producten en alles met liefde bereid, dat proef je. Grappig om te lezen dat sommige bezoekers het te duur vonden... als ik in een eetcafe een kop soep en een biefje met friet bestel ben ik al bijna even duur uit tegenwoordig. Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding juist heel goed. Enige puntje van kritiek is de presentatie van de bediening, dat zou iets professioneler mogen.

7. jorgen's profielfoto
    jorgen heeft een recensie geschreven voor Cuba Libre
    Zuid-Amerikaans Vijlen

jorgen

Na een flinke boswandeling hier gestopt met ons gezelfschap (4 vw en 4 kinderen). We werden ondanks onze moddervoeten zeer gastvrij ontvangen maar het was er helaas echt bijzonder koud. We zagen diverse mensen zelfs hun jas aantrekken. Op ons verzoek werd de kachel wat hoger gezet.

We hebben voor onze tafel simpelweg alle tapa's besteld maar de medewerkers weten zelf niet eens hoeveel tapas dat zijn. Serveerster één beloofde ons 14 stuks, wij telden er 11. Eten kwam zeer langzaam door, zodat de eerste bakjes tapas al koud waren. We kregen ook andere tapas dan dat er op de kaart stonden, dat had best even vooraf overlegd mogen worden.

De meeste tapas waren lekker, al waren sommige dingen wel nogal droog. Goede mojito gedronken. Gezien het gebodene helaas veel te duur... we hebben per gezin 90 euro afgetikt voor een paar hapjes de man.

Jammer, we hadden er veel meer van verwacht.

8. jorgen's profielfoto
    jorgen heeft een recensie geschreven voor Madame van Dam

jorgen

Vooropgesteld... de ingedienten waren vers en smakelijk.

Maar voor mijn gevoel is het een beetje een eetcafe met restaurantprijzen; één dorade voor twee personen kost 34 euro, krijg je er wat groene salade en een bordje gebakken aardappels bij. Da's naar mijn smaak echt te gek, werd overigens wel wat aan gedaan na mijn opmerking.

Wijnen waren prima.

Bestek van je voorgerecht moet je ook voor je hoofdgerecht gebruiken, volgens de ober was dat een bekend frans gebruik. Ik weet vrij zeker dat ze daar in Frankrijk anders over denken, enkele studentenhuizen daargelaten.

Zaak heeft potentieel maar dan moet de presentatie wel beter.

5,3
  9. jorgen's profielfoto
    jorgen heeft een recensie geschreven voor Convives

jorgen

Een italiaans restaurant van liefhebbers voor liefhebbers.

Voor relatief weinig geld zit je een hele avond te tafelen en geniet je van pure gerechten in een sfeervolle omgeving.

We proberen er een paar keer per jaar heen te gaan.

10. jorgen's profielfoto
    jorgen heeft een recensie geschreven voor El Popo Limburg

jorgen

Grappig, je bestelt een voorgerecht voor 4 personen voor best veel geld en je krijgt een schaal met o.a. 3 gehaktballetjes. Bij navraag krijg je te horen dat dat aantal correct is. Vraag me af of twee gasten dan 1,5 balletje krijgen.

Het eten smaakte allemaal gefrituurd, vlees was werkelijk gortdroog.

Lijkt niet eens een beetje Mexicaans.

Bier was lekker koel, da's het enige pluspunt.

2,7