Activiteiten van Jordi

1. Jordi's profielfoto
    Jordi heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

De keuze is beperkt in vergelijking tot andere restaurants. De kwaliteit is echter veel slechter dan andere restaurants. Van alle restaurants met sushi staat Lounge 8 met stip onderaan. De rijst is slecht op smaak gebracht en zoals andere al aangegeven smaakt ofdat deze al veel eerder is gemaakt. De service van het personeel was voor de avond prima.

2,9
  2. Jordi's profielfoto
    Jordi heeft een recensie geschreven voor Imroz

Hier op een zaterdag wezen eten. Jammer genoeg de tafel voor de ingang gekregen. Doordat de bezorging hier steeds in en uit liep was dit vrij storend. Maar goed dat kan gebeuren.
    Het eten was best prima. We moesten alleen erg lang wachten op het eten en drinken.
    Helaas moesten we ook zelf personeel zoeken om aub wat drinken te krijgen en werd onze bestelling vergeten. Vervolgens kregen we een bestelling 2x en werd ook de bon voor betaling niet juist opgesteld. Personeel bleef wel vriendelijk, waar was dus wat slordig.
    Ga als man vooral niet naar de wc, deze is of kapot of in verre staat van verval. De kraan doet het ook niet.