Activiteiten van Joost

1. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor Bella Borne

Vanavond prima gegeten bij Bella Borne. Gastvrije ontvangst met welkomsdrankje, lekker warm brood en kruidenboter. Pizza's, we hadden zowel vis, vlees als vegetarisch, waren top. Bediening is vlot en vriendelijk. IJs en koffie helemaal goed. Aanwinst voor Borne. Echt een aanrader.

2. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor International
    Chinees-Indisch Enschede

Heerlijk gegeten met 9 personen. Leuke ronde tafel. Personeel zeer gastvrij.
    Kortom: aanrader.

3. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor Mr. Hu Wokboulevard

Wij zijn hier op 20 oktober 2011 geweest met 2 personen en kwamen hier via een aanbieding van Sweetdeal. De aanbieding hield in dat je met een voucher geen € 21 hoefde te betalen maar € 10. Aan de deur werden we geweigerd omdat je met een voucher eerst had moeten reserveren. Nou stond dat nergens bij de aanbieding of op de voucher zelf, maar daarover zou volgens Wok Boulevard nog een e-mail worden verzonden!! Kwalijk is dat we wel naar binnen konden als we de volle prijs zouden betalen. Dat hebben we toen maar gedaan. Het restaurant heeft 900 plaatsen en daarvan was durende de gehele avond minder dan de helft bezet. Mr. Wu, doe liever geen actie als u deze toch niet wilt nakomen.