1. Joost

2. Joost

3. Joost

4. Om heel kort maar krachtig te spreken:

Ik ben hier nu zo'n 4 / 5 keer geweest en elke keer opnieuw overtreffen ze zich zelf! Wat een puike bediening, heerlijk eten en een zachte mooie sfeer! Om zo'n restaurant in ons pittoreske dorpje te hebben liggen.....geweldig!

Ik hoop hier nog lang van te mogen genieten!!!

5. Lekkere, degelijke en gezellige griek!
    Enig (min)puntje is dat je eigenlijk altijd moet reserveren van te voren, want 9 van de 10 keer is het restaurant helemaal vol...wat voor hun natuurlijk een zeer goed teken is. Voor de rest: lekker, gezellig en goed eten!

Daarnaast, de prijs / kwaliteit verhouding is gewoon super!
    Heerlijk, (veel) goed grieks eten voor een prijsje...daar ze je U tegen! Aanrader!

6. Ik heb hier nu een paar keer gewoonweg heerlijk gegeten!
    De bediening is erg vriendelijk en gastvrij en men houdt rekening met eventuele allergiën of wensen van gasten. Mocht er iets op het menu staan wat men niet eet, dan wordt dit weggelaten of vervangen door iet anders. Chapeau!

De sfeer is natuurlijk voor iedereen iets aparts. Smaken verschillen nu eenmaal, maar in zo'n traditioneel dorpje vind ik de inrichting en sfeer helemaal passen. Beetje ouderwets met hier en daar wat moderne tinten. Kortom een mooie opzet die volgens mijn mening thuishoort op deze plek.

Het eten is lekker, verassend en qua prijs / kwaliteit kun je hier niets van zeggen. Kortom ik kom hier graag snel weer een keertje op bezoek!