• Lid sinds 16 juni 2010

Comigo

Nuenen

La Solitaria

Hapert

Joost heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor La Solitaria

Afgelopen zondag hebben we hier een pizza gegeten, en die smaakten erg goed! Gezellig restaurantje met een serveerster die niet op haar mondje was gevallen, maar dat kunnen we wel waarderen... We zagen dat ze huisgemaakte tiramisu hadden, maar die konden we na de pizza niet meer op. Desgevraagd konden we die ook in een bakje mee naar huis krijgen, zodat we er later die avond alsnog van konden genieten. Goede service dus!

2. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor Comigo
    Nederlands Nuenen

Joost

Gisteren zijn we bij Comigo geweest voor de lunch. Leuke kaart, goede bediening, mooi terras en vooral: heerlijke club sandwiches! Kortom: een aanrader!

3. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor Kilis

Nog niet bij Kilis zelf gegeten, wel besteld via thuisbezorgd.nl.
    Prima pizza's die vooral op maandag en dinsdag erg goedkoop zijn (5 euro p/s). Niks op aan te merken, goed belegd en warm bezorgd. Eén keer werd een uur te vroeg bezorgd, dit werd netjes opgelost door nieuwe pizza's op het afgesproken tijdstip te bezorgen.

4. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Prima eten in een gezellige sfeer. In tegenstelling tot veel andere Griekse restaurants lijkt niet al het eten op elkaar (qua kruiden) en is het erg goed gegrild. Eén van onze favoriete Griekse restaurants.

5. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor Oakwood Grill

Gisteren hier heerlijk gegeten. We kozen voor het driegangen keuzemenu waarbij je voor 25 euro drie lekkere gerechten krijgt, mooie porties en vooral erg lekker. Bediening was goed en, wat wij vooral belangrijk vinden: de tijd tussen de gerechten ook. Wij gaan hier zeker nog eens terug!