• Lid sinds 18 juli 2012

1. DeliCees

2. Restaurant Zest

3. Tapasbar 't Vlak

Dordrecht

Joost de Bruijn heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Joost de Bruijn's profielfoto
    Joost de Bruijn heeft gereageerd op een recensie van Wantijpaviljoen

Geachte fam. Willemen,
    Het spijt ons zeer dat u niet tevreden was, er stond een tafel binnen voor u opgedekt voor 9 personen zoals u gereserveerd had, u kwam op het terras binnen met 11 personen, en verzocht u ons buiten te willen eten, direct hebben wij een tafel voor u gemaakt, gezien de drukte duurde het even voor wij 11 personen a la carte hebben klaargemaakt dit klopt, omdat wij wisten dat het even ging duren hebben wij nog mandjes met stokbrood en kruidenboter voor u neergezet, er zijn 3 gerechten op uw tafel gezet voor een andere tafel, deze zijn vrijwel direct weer weggehaald, de laatste Wieckse witte was inderdaad niet koel waardoor wij hem hebben geserveerd met ijsklontjes en dit erbij gezegd, als u niet tevreden was met de plaatsing van de tafel had u ons dit ook kunnen melden, verder hebben wij totaal 6 bakjes frites geserveerd, dus ? Wij hebben meerdere malen gevraagd of alles naar wens was, en dit was het geval, wij hebben geen klachten gehoord, ook niet bij het afrekenen.

2. Joost de Bruijn's profielfoto
    Joost de Bruijn heeft gereageerd op een recensie van Wantijpaviljoen

Wij hebben het bruidspaar gebeld om na twee !!! maanden de factuur te betalen, na het einde van het feest was alles prima, na twee maanden en op ons initiatief om te bellen, kregen wij te horen dat men een klacht had, uiteraard kunnen wij dan niet meer op deze klacht reageren, zoals u kunt begrijpen.

3. Joost de Bruijn's profielfoto
    Joost de Bruijn heeft Restaurant Zest toegevoegd als favoriet restaurant