1. Joop

Ik kom er al enkele jaren en zeer goede ervaring met hun keuken en gastvrijheid. Mijn kinderen en kleindochter vinden het prachtig! Wij worden altijd verrast met zeer verse producten, zoals kabeljauw, schelvis, langoustines; ik zie ze als in het water zwemmend, zo vers! Roy maakt er altijd weer een verrassend gerecht van, verslavend! En nog niet gesproken over de bediening, optimaal, warm , we worden gewoon verwend! En de prijs, genot, euforie, heeft geen prijs! Ga zo door Roy en co, ons kan je nooit wegjagen. Bedankt nogmaals voor het fijne eten en aandacht.

2. Joop

Met 3 personen binnenkomend op zondag 01 mei, geen tafel voor 3. Chef kok Lars ging op eigen initiatief naar een tafel voor 4 waar 2 dames zaten en er werd netjes een tafel vrijgemaakt voor ons, toppie! Een drankje genomen aan de bar in afwachting van de tafel (wat heel kort duurde), daarna bediend door garçon Patrick. De entree's waren optimaal, : gerookte eend en de kreeft-ham zijn aanraders! Hoofdgerecht: dorade, precies goed gebakken met tagliatelle, de gamba's, echte tijger gamba's waren delicious! En niet te vergeten de huisspecialiteit: Lamszadel met een overheerlijke munt creme vulling! Smeltend op je tong! Mijn complimenten voor de Chef! En niet te vergeten de bediening en aandacht van Patrick! Wij komen terug!