• Lid sinds 2 mei 2011

Lelystad
  2. 9

De Gordiaan

Lelystad

Joop heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Joop's profielfoto
    Joop vindt de recensie door Joop voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Met 3 personen binnenkomend op zondag 01 mei, geen tafel voor 3. Chef kok Lars ging op eigen initiatief naar een tafel voor 4 waar 2 dames zaten en er werd netjes een tafel vrijgemaakt voor ons, toppie! Een drankje genomen aan de bar in afwachting van de tafel (wat heel kort duurde), daarna bediend door garçon Patrick. De entree's waren optimaal, : gerookte eend en de kreeft-ham zijn aanraders! Hoofdgerecht: dorade, precies goed gebakken met tagliatelle, de gamba's, echte tijger gamba's waren delicious! En niet te vergeten de huisspecialiteit: Lamszadel met een overheerlijke munt creme vulling! Smeltend op je tong! Mijn complimenten voor de Chef! En niet te vergeten de bediening en aandacht van Patrick! Wij komen terug!

2. Joop's profielfoto
    Joop vindt de recensie door Joop voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Ik kom er al enkele jaren en zeer goede ervaring met hun keuken en gastvrijheid. Mijn kinderen en kleindochter vinden het prachtig! Wij worden altijd verrast met zeer verse producten, zoals kabeljauw, schelvis, langoustines; ik zie ze als in het water zwemmend, zo vers! Roy maakt er altijd weer een verrassend gerecht van, verslavend! En nog niet gesproken over de bediening, optimaal, warm , we worden gewoon verwend! En de prijs, genot, euforie, heeft geen prijs! Ga zo door Roy en co, ons kan je nooit wegjagen. Bedankt nogmaals voor het fijne eten en aandacht.

3. Nederlands Lelystad

Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en topkwaliteit op zijn bord wil.
    We hebben diverse malen in sterrenrestaurants gegeten, zowel in België als in Frankrijk.
    Dit restaurant doet er niet voor onder en is dus een hele fijne ontdekking.
    Zelden zo lekker gegeten en bovendien een aangename en relaxte sfeer.
    De bediening is bijzonder aangenaam, vriendelijk en voorkomend.
    Prijs-kwaliteit verhouding, onovertroffen!
    Bedankt heren