• Lid sinds 24 augustus 2009

Wok Hazelbag

Hellevoetsluis

't Karrewiel

Hellevoetsluis

Joop en Ellie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joop en Ellie's profielfoto
    Joop en Ellie heeft een recensie geschreven voor Wok Hazelbag

Enkele maanden terug wezen eten en het was een regelrechte aanfluiting.

Diverse bakken waren leeg en werden pas laat in de avond bijgevuld en sommige etenswaren waren zelfs nog bevroren.

Wij werden wel door het personeel vriendelijk geholpen, maar het afrekenen ging via de bazin.
    Ik gaf haar een bedrag verhoogd met wat fooi voor het bedienend personeel. Ik wachtte op het wisselgeld (ca. 9 Euro)
    Maar de bazin hebben wij niet meer gezien.

Na dit aan het personeelslid die ons de hele avond hielp te hebben verteld, antwoordde hij dat dat normaal was en dat alle fooien naar de baas gingen.

Dit was de tweede keer dat wij daar zijn gaan eten, maar komen hier in ieder geval nooit meer terug.

2,4
  2. Joop en Ellie's profielfoto
    Joop en Ellie heeft een recensie geschreven voor 't Karrewiel

Zijn gisteren 23/8 wezen eten en het was zoals gewoonlijk weer perfect en heerlijk.
    Daar het beslag van de pannenkoeken net op dat moment op was en er nieuwe gemaakt moest worden duurde het wachten langer dan normaal.
    Maar daar de sfeer, gezelligheid en vriendelijkheid van het personeel fantastisch is, was het wachten geen probleem.

De pannenkoek was voortreffelijk en de gebakken mosselen met alles wat er bij op tafel komt, waren perfect.

Kortom, dit was de 2e keer in 1 maand dat wij daar geweest zijn en komen zeer zeker binnenkort terug.