• Lid sinds 14 oktober 2012

La Cubanita

Vapiano

Ciao Pirandello

Rotterdam

Jonne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jonne's profielfoto
    Jonne heeft een recensie geschreven voor Ciao Pirandello

Ik heb hier 2x met vriendinnen gegeten en het was echt een groot succes. Elke maandag en dinsdag zijn alle pizza's en pasta's maar 6,50 wat een hele goede deal is. Daarbij vond ik het eten echt heel erg lekker. Het personeel was heel fijn en klantvriendelijk. Dit is zeker een plek geworden waar ik vaker mensen mee naar toe zal nemen.

2. Jonne's profielfoto
    Jonne heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Leuk restaurantje, als je op de dagen komt dat het onbeperkt tapas voor 17,50 is dan is het zeker een aanrader. Het eten is heel lekker en je hebt echt veel keus. Ik ben zelf vegetariër en daar was ook erg veel keus in. De sfeer is leuk en ik ben grote fan van het concept dat je met de rekening een stift krijgt en op de muur mag schrijven. Ik lees altijd veel leuke reacties op de muur. Ik vind wel het personeel soms niet heel fijn. Ik heb wel eens heel lang moeten wachten voor ik een tafeltje kreeg waar ik voor gereserveerd had. Ook het wachten voor dat iemand je bestelling opneemt en het ook daadwerkelijk krijgen van je bestelling duurt vrij lang.

3. Jonne's profielfoto
    Jonne heeft een recensie geschreven voor Vapiano

Het is een heel leuk restaurant met een apart systeem. Het eten is enorm goed, je ziet het voor je neus klaargemaakt worden en is van hele goede kwaliteit. Dit is wel een afrader om bijvoorbeeld heen te gaan met een date. Het is altijd zo druk dat elkaar verstaan niet altijd makkelijk gaat en je zit altijd wel aan aparte kleine tafeltjes. Die aparte meubelen geven wel een leuke indruk maar praktisch is het niet altijd en romantisch zeker niet. De service is niet heel goed. Je moet vanwege het systeem natuurlijk altijd zelf je eten en drankjes halen maar zelfs daar vind ik dat het personeel vriendelijker kan zijn. De prijs/kwaliteit is wel goed. Dus als je met een groep vriendinnen lekker en goedkoop wil eten en ieder wil voor zich betalen is dit een goede plek om heen te gaan. De kans dat het vol zit is helaas wel vrij groot.