• Lid sinds 8 april 2012

Joni heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joni's profielfoto
    Joni heeft een recensie geschreven voor 't Wapen Van Marion

Joni

Vandaag een paasbrunch met de familie gehad in 't Wapen van Marion. De ontvangst was zeer rommelig, er liepen meer mensen 'doelloos' rond omdat het niet duidelijk was naar welke zaal je moest.
    De prijs was 35,00 euro per persoon, je mag daar dan best veel van verwachten. Het was in een grote zaal waar ze wel wat moeite hadden gedaan om het ouderwetse interieur in een paassfeer om te toveren. Dat is een klein beetje gelukt, maar het kwam meer over als een vreetschuur. Sorry voor de vergelijking. Lekker winst maken met zoveel mogelijk mensen in die zaal te proppen, daar kwam het meer op neer. Een paar van onze familieleden zaten klem met de gasten die achter hun zaten.
    Na vrij lang wachten kregen we eerst een kom soep, daarna wachten, wachten, wachten, voordat onze tafel eindelijk naar het lopend buffet mochten gaan. Al snel kregen we een thermoskan thee en haast aan het einde van het buffet volgde de koffie thermoskan. De soepkommen werden pas opgehaald toen we al lang en breed aan het buffet waren begonnen.
    Het personeel deed wat ze konden maar er was heel duidelijk een onderbezetting. Verkeerde investering van van Marion. Ik vond het hooguit 20,00 euro waard gezien de service en locatie. Jammer...