• Lid sinds 11 november 2010

Koekoekpizzapannenkoek

Wageningen

Kernhem

Ede

Jonathan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor De Dikke Bries

Van dit restaurant moet je houden als het gaat om sfeer. Het is helemaal vol met allerlei prul. Ik vind het gedeeltelijk grappig, maar het straalt geen rust uit. Een feest locatie vind ik het meer dan een restaurant voor de ontspanning. De service was goed, de dames erg vriendelijk.
    Over het eten: je merkt dat er over sommige onderdelen is nagedacht, vooral aan de hoofdgerechten is gedacht. Ook de aardappeltjes en de rest van het garnituur ziet er goed uit. Ik vond alleen de dressing over de salade enorm over de top, een soort van dichtsmeersel. De prijs is een tikje aan de hoge kant voor de kwaliteit die je krijgt.

2. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor De Hebberd

Het restaurant moet het vooral van de sfeer hebben. De kwaliteit van het eten is voldoende, maar niet geweldig. De prijs van het eten en drinken is iets aan de hoge kant voor de kwaliteit die je krijgt. Ik ben er twee keer geweest, gezelligheid qua sfeer is het leukst. Je kunt er een prachtig hoekje vinden, om even bij te kletsen.

3. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan is adriaan gaan volgen.
  4. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Eastern Express

Vandaag heerlijke kip zwarte bonensaus gegeten. Heerlijke maaltijd, groenten heerlijk vers. Kip mooi en licht knapperig gegaard. De Nasi is ook van mooie kwaliteit. De porties zijn lekker groot. De vriendelijkheid van het personeel straalt in deze eenvoudig afhaalchinees. Het personeel is vriendelijk, spreekt goed Nederlands en luistert goed naar je vragen en geeft duidelijk antwoord. De sfeer doet er niet toe, het eten is heel snel klaargemaakt. Een tip wat deze chinees zo bijzonder maakt: Je kunt hier echte traditionele Chinese gerechten bestellen, vraag dan even om de Chinees/Engelse kaart. (deze is er voor de vele Chinese studenten, maar wordt ook voor Nederlanders gemaakt).

5. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Koekoekpizzapannenkoek

Koekoek Pannenkoek, een mooi restaurant en je kunt er een lekkere en zeer goede pannenkoek eten.
    Het restaurant is als pannenkoekrestaurant iets te professioneel. Dit komt denk ik vooral omdat het van de zelfde eigenaar is als O'mundo/Hotel de wereld.

Het personeel is in mijn beleving niet laagdrempelig/klantgericht genoeg voor een pannenkoekenhuis/restaurant en geven mij vooral het idee dat er veel geld verdient moet worden, en het niet om de klant draait.

Ik blijf hier terugkomen, omdat de pannenkoeken heerlijk zijn.

6. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Planken Wambuis

Een restaurant op niveau, dat merk je al aan alles als je binnen komt. Een mooie ambiance.

Het is eigenlijk net iets te klein, of er zijn net teveel tafels. Sommige tafels staan iets te dicht op elkaar waardoor je wat minder privacy hebt, voor een goed gesprek.

Het eten is grandioos, mooie en heerlijk amuse.
    Over alle gerechten is goed nagedacht. Complimenten aan de Chef.

7. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Stadscafe van Kinsbergen

Hier met 4 man gegeten, heerlijke gerechten. Ik snap alleen nog steeds niet welke chef tonijnsaus of tonijnpuree heeft bedacht bij een rundercarpaccio. ;) De carpaccio heb ik dan ook zonder de saus gegeten. En was heerlijk

Het hoofdgerecht was heel goed en het grand dessert (5 kleine hapjes) was grandioos.

De Amuse vond ik niet echt een binnenkomer. (Ik zou een Amuse iets toegankelijker maken voor een groot publiek)

Leuke sfeer, erg klantvriendelijk.

8. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Dennen

Hier op een nazomerse dag gegeten. Het was druk, maar toch een mooi tafeltje gekregen.
    Genoeg personeel om je een mooie ervaring te geven.
    Het personeel is enorm klantvriendelijk op een niet overdreven manier.
    Eenvoudig, duidelijk en luisteren echt naar wat je wilt.

Het eten van hoogstaande kwaliteit. Hier zit visie achter.

Er is speciaal visaanbod wat per dag kan verschillen.

9. Jonathan 's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  10. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Tante Koosje
    Internationaal Nijmegen

Afgelopen zaterdag bij Tante Koosje gegeten.

-Sfeer erg gezellig ingericht.
    -Eten was goed, biefstuk had wel erg zachte smaak, had ik zelf iets pittiger verwacht. Het was een mooi stukje vlees.
    -De aubergine taart was erg lekker, had tikje groter gekund voor een hoofdgerecht.
    -Goed wijnadvies.
    -Top was het dessert wafels met heerlijk ijs en noten.

11. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Ede

Dit restaurant heeft iets speciaals.

Of het de kwaliteit is of de leuke gastvrouw, het is moeilijk te benoemen. Ik ging hier samen met een kennis eten, maar het was erg leuk. Er was een bepaald soort gemoedelijkheid, daardoor kun je lekker zitten en kun je beter van je gerecht genieten.

De moussaka was ook erg goed.

12. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft Duniya toegevoegd als favoriet restaurant

Duniya eetgelegenheid gesloten

• Surinaams
    Kapelstraat 3 Wageningen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  13. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor De Steenen Brug

Op zaterdagavond gegeten. De service is niet super goed. Het eten wat wij aten: Schnitzel Steenen brug, die was erg lekker.

De locatie van dit restaurant is wel erg goed.

De sfeer toch wel wat kil en tafels staan best dicht op elkaar. Gasten die er waren op het moment dat wij er waren wat luidruchtig.

De prijs is gemiddeld.

14. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Buitenzorg | De Zeven Reuzen

Dit restaurant is bekend terrein voor mij omdat ik hier regelmatig kom met studenten feesten en gala van de studentenvereniging.

Een prima feestlocatie, met goede sfeer.

Voor een trouwfeest is dit ook een geweldige locatie.

Het eten was ruim voldoende tijdens de twee gala's die ik hier heb gehad. Op een bepaald moment was het wel op, dat was een lichte tegenvaller, maar begrijpelijk met 150 man.

De drankjes vind ik aan de hoge prijs.

15. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Plantage

Deze Brasserie heeft echt sfeer. Het is leuk ingericht met mooie banken, heerlijk om een avondje uit te gaan.

De service is goed, daar betaal je wel wat voor.

16. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Graafland

Patat is de koning, bij deze toko.

Ik ben er door groot geworden.

17. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Kernhem
    Pannenkoekenhuis Ede

Dit pannenkoeken restaurant is goed al heb ik wel eens een melige pannekoek gehad.

Waarschijnlijk hoort dat bij het eten van pannenkoeken, dat het verschil in kwaliteit altijd wisselvallig kan zijn.

Ik heb hier één keer een maaltijd salade op met kip, deze was extreem goed. Dat is inmiddels al een aantal jaar geleden. En stond een maand geleden volgens mij ook niet meer op de kaart.

Het is oke, maar kan veel beter.

18. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor De Langenberg
    Pannenkoekenhuis Ede

Ik ben hier meerdere keren geweest voor een pannekoek of een bak koffie. De lokatie is perfect na een wandeling op de hei of door het bos.

De pannekoeken zijn niet van de beste kwaliteit. Je betaalt er ook niet extreem veel geld voor.

5,5
  19. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Duniya

Dit restaurant is een aanrader als je van speciaal en of pittig eten houdt.

Ik ben hier een keer geweest op een door de weekse dag. De bediening is echt goed, de sfeer gezellig en het eten is van zeer goede kwaliteit en je krijgt best veel voor niet al te veel geld.

De gerechten zijn heerlijk, de roti was hemels.

20. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor China Town
    Afhaal en bezorg Ede

Het is een van de betere Chinese keukens in Ede. Daar betaal je ook best wat voor. Het is een van de duurdere Chinezen die ik ken.

De service heeft een te hoog zakelijk gehalte.

Maarja als je lekker wilt eten, ga ik toch vaak naar deze toko.

21. Jonathan 's profielfoto
    Jonathan heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok
    Nederlands Ede

Als je naar dit restaurant gaat, moet je wel weten waar het om gaat. Het is vervelend als je hierheen gaat met de verwachting dat je in een of ander romantisch restaurantje 3 uur kunt dineren. Dus ga hier niet heen met de verwachting dat je een romantisch avondje gaat krijgen. Het is geweldig als feestlocatie om met meerdere mensen iets te vieren.

De nadruk ligt op de goede kwaliteit van de Kip Piri Piri die in mijn optiek zeer goed is klaargemaakt. (dit noem je specialiseren, en daar zijn jullie een kei in)

Ik kom hier gemiddeld 1 keer per jaar.